Plany zajęć

Ogłoszenia i informacje

Data dodania Treść Źródło informacji
27.03.2020 Uwaga studenci IP !!

Informacja od dr J. Magiery oraz  mgr inż. B. Rozbickiej:

Proszę o odczytywanie wiadomości w systemie elektronicznym e-dziekanat. Zostały Państwu przesłane hasła potrzebne do zalogowania się na każdym z przedmiotów

Dział Organizacji Nauczania
19.03.2020 Uwaga studenci II rok FiR studia niestacjonarne !!

Informacja dotyczy grupy zarządzanie finansami.

Dr I. Cech informuje, że zajęcia rozpoczynają się w zgodnie z planem zajęć o godz 9 na webinarium i celem dostarczenia linka prosi o podanie adresu grupy na adres cech@pwsz.glogow.pl

Dział Organizacji Nauczania
19.03.2020 Uwaga studenci Fir III rok !!

Specjalność “zarządzanie finansami”. Prosze o przesłanie grupowego maila na adres wykładowcy dr hab. A. Becli – przedmiot: “Analiza instrumentów rynku…”

Adres mailowy: agabecla@wp.pl

Dział Organizacji Nauczania
16.03.2020 Uwaga studenci !!

Informacja od dr inż. R. Janasa.

Wykładowca prosi o przesłanie grupowych maili na adres rjanas1@wp.pl

Dział Organizacji Nauczania
13.03.2020 Uwaga studenci !!

Informacja od mgr A. Sarata-Borowieckiego.

Wykładowca prosi o przesłanie grupowych maili na adres a.sarata@pwsz.glogow.pl

Dział Organizacji Nauczania
13.03.2020 Szanowni Studenci Pedagogiki i Nowych Mediów!

Dotyczy przedmiotów: WSPÓŁCZESNE TENDENCJE W ORGANIZACJI I KIEROWANIU PLACÓWKAMI OŚWIATOWYMI (ĆW.) – Pedagogika stacjonarna i niestacjonarna; ETYKA (wykład) – Nowe Media; METODOLOGIA BADAŃ HUMANISTYCZNYCH (WYKŁ. + ĆW.) – Nowe Media; SEMINARIUM DYPLOMOWE – Pedagogika; PRACOWNIA TERAPII FILOZOFICZNEJ.

W platformie e-learningowym zamieściłem dla Państwa materiały do samodzielnego opracowania wraz z wytycznymi. Proszę o zapoznanie się z nimi. W razie pytań, pozostaję do Państwa dyspozycji za pośrednictwem platformy lub e-maila: mikolajkrasnodebski@gmail.com.

Życzę powodzenia i zdrowia

Mikołaj Krasnodębski

 

Dział Organizacji Nauczania
12.03.2020 Uwaga studenci FIR III rok st !!

Proszę zwrócić uwagę na zmianę dotyczącą przedmiotu z dr hab. inż. A. Beclą “Analiza instrumentów…” – przedmiot został przesunięty na specjalność “zarządzanie finansami”

Dział Organizacji Nauczania
11.03.2020 Uwaga studenci Pielęgniarstwa II roku !!

Proszę zwrócić uwagę na dodatkowe zajęcia w planie zajęć z dr A. Meterą.

Dział Organizacji Nauczania
11.03.2020 Uwaga studenci IH !!

Informacja od mgr E. Pastor.  Wykładowca prosi o przesłanie grupowych maili na adres ep25@vp.pl

Dział Organizacji Nauczania
11.03.2020 Uwaga wykładowcy i studenci !! 

Z uwagi na zagrożenie epidemiologiczne związane z ryzykiem zachorowania na koronawirusa, w dniach 12-25 marca zostają zawieszone zajęcia dydaktyczne.

Aby ograniczyć skutki czasowego zawieszenia zajęć i opóźnień w realizacji programu, należy zastąpić tradycyjne nauczanie metodą kształcenia na odległość (e-learning)

Równocześnie informujemy, że kalendarz wyborczy odbywa się zgodnie z harmonogramem.

Dział Organizacji Nauczania
11.03.2020 Uwaga studenci IE oraz IP !!

Informacja od dr I. Cech. Wykładowca prosi o przesłanie grupowych maili na adres cech@pwsz.glogow.pl

Dział Organizacji Nauczania
10.03.2020 Uwaga studenci Pielęgniarstwa!

W związku z rozwijającą się sytuacją związaną z epidemią koronawirusa, informujemy, że:

  • od 11.03.2020r. (środa) wszystkie zajęcia praktyczne, do tej pory realizowane w szpitalach i innych podmiotach leczniczych, będą się odbywały na terenie uczelni zgodnie z planem zajęć,
  • od 11.03.2020r. do odwołania zawieszamy realizację praktyk zawodowych. O wznowieniu praktyk poinformujemy Państwa na stronie internetowej (prosimy o systematyczne sprawdzanie ogłoszeń).
Dział Organizacji Nauczania
10.03.2020 Uwaga studenci !!

Zajęcia z dr A. Stefańską z dnia 13 marca zostają przełożone na środę 11 marca, s. 205B

Dział Organizacji Nauczania
09.03.2020 Uwaga studenci Pedagogiki !!

W poniedziałek 9 marca nie odbędą się zajęcia z dr J. Cichlą

Dział Organizacji Nauczania
05.03.2020 Uwaga studenci pielęgniarstwa I roku !!

Zajęcia w pracowni umiejętności pielęgniarskich I rok Pielęgniarstwo w dniu 9 i 11 marca 2020 są odwołane. W zamian za to studenci i wykładowcy przychodzą na konferencję w dniu 14 marca 2020 na godz.10.00 do hotelu Qubus

Dział Organizacji Nauczania
04.03.2020 Uwaga studenci  !!

W dniach 4- 8 marca nie odbędą się zajęcia z mgr E.Pastor !!

Dział Organizacji Nauczania
03.03.2020 Uwaga studenci pielęgniarstwa !!

Piel II i III rok proszę zwrócić uwagę na zmiany w planie.
piel II rok – zajęcia od 10 marca, piel. III rok – zajęcia od 4 marca

 

Dział Organizacji Nauczania
03.03.2020 Uwaga studenci I roku ped mgr !!

Zajęcia z dr M. Nyczaj-Drąg, które nie odbyły się 25 lutego zostaną zrealizowane 8 czerwca

Dział Organizacji Nauczania
02.03.2020 Uwaga studenci I roku pielęgniarstwa !!

Zajęcia z mgr B. Słomą z dnia 5 marca zostają przełożone na 17 marca,  s. 205B

Dział Organizacji Nauczania
21.02.2020 Uwaga!

Studenci, którzy złożyli podanie o wpis warunkowy na semestr letni proszeni są o odbiór decyzji w Dziekanacie.

Dziekanat
17.01.2020     Uwaga studenci Metalurgii,  Automatyki i robotyki 4 roku!

Studenci, którzy złożyli podanie o przesunięcie terminu złożenia pracy inżynierskiej proszeni są o odbiór decyzji w Dziekanacie.

Dziekanat
19.11.2019

 

Szanowni studenci i pracownicy !
Przypominamy, że trwa rekrutacja do programu Erasmus+. Zgłoszenia należy składać w Biurze Projektów (pokój 119A). Formularze do pobrania i więcej informacji w zakładce: REKRUTACJA
Biuro Współpracy z Zagranicą
08.01.2018 Uwaga studenci!!!
Informujemy, że od sesji zimowej roku akademickiego 2017/2018 r. wprowadzamy elektroniczny system obsługi studentów. W związku z powyższym rezygnujemy z okresowych kart osiągnięć studenta.
Prosimy o zalogowanie się na stronie: https://omnis.pwsz.glogow.pl/auth/login
zgodnie z instrukcją: “jak się zalogować?”
Login: nr indeksu
Hasło: nr PESEL
Na platformę eDziekanat można również przejść klikając w ikonę na stronie głównej Uczelni
Dział Organizacji Nauczania
03.03.2020 Uwaga studenci !!

Ankieta dla studentów PWSZ:

https://forms.gle/b2DyK1ijRL9nvgns5

Dział Organizacji Nauczania

 

ORGANIZACJA ROKU AKADEMICKIEGO 2019/2020

18 PAŹDZIERNIKA 2019 – UROCZYSTA INAUGURACJA ROKU AKADEMICKIEGO

Semestr zimowy:      01.10.2019 16.02.2020

zajęcia dydaktyczne: 1 października 2019 – 26 stycznia 2020

przerwa świąteczno–noworoczna: 23 grudnia 2019 – 1 stycznia 2020

sesja egzaminacyjna: 27 stycznia 2020 – 9 lutego 2020

sesja poprawkowa: 10 lutego 2020 – 16 lutego 2020

Semestr letni:   17.02.2020 – 30.09.2020

zajęcia dydaktyczne: 17 lutego 2020 – 14 czerwca 2020

przerwa świąteczna: 9 kwietnia 2020 – 15 kwietnia 2020

sesja egzaminacyjna: 15 czerwca 2020 – 24 czerwca 2020

sesja poprawkowa: 1 września 2020 – 14 września 2020

Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych:

1 listopada, 11 listopada, 6 stycznia, 12 czerwca

ZWYCZAJNE POSIEDZENIA SENATU W ROKU AKADEMICKIM 2019/2020

20 wrzesień 2019

15 listopad 2019

14 luty 2020

24 kwiecień 2020

19 czerwiec 2020

25 wrzesień 2020

Zajęcia na studiach stacjonarnych mogą być realizowane od poniedziałku do soboty

Semestr zimowy – rok akademicki  2019/2020

 

TYDZIEŃ PARZYSTY TYDZIEŃ NIEPARZYSTY
1 października – 6 października 2019 7 października – 13 października 2019
14 października – 20 października 2019 21 października – 27 października 2019
28 października – 3 listopada 2019 4 listopada – 10 listopada 2019
11 listopada – 17 listopada 2019 18 listopada – 24 listopada 2019
25 listopada – 1 grudnia 2019 2 grudnia  – 8 grudnia 2019
9 grudnia – 15 grudnia 2019 16 grudnia– 22 grudnia 2019
23 grudnia – 29 grudnia 2019 30 grudnia– 5 stycznia 2020
6 stycznia – 12 stycznia 2020 13 stycznia – 19 stycznia 2020
20 stycznia – 26 stycznia 2019

 

 

Zjazdy*: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny,

Kierunki: finanse i rachunkowość, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika,

 

Zjazdy po TP

 

  1. 4-6 października
  2. 18-20 października
  3. 25-27 października /po TNP/ – odwołany
  4. 15-17 listopada
  5. 29 listopada – 1 grudnia
  6. 13-15 grudnia
  7. 20-22 grudnia /poTNP/
  8. 10-12 stycznia
  9. 17-19 stycznia /po TNP/
  10. 24 -26 stycznia

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowy/e termin/y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3§13Uchwały nr 144/XXVII/16 Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich i zasad jego rozliczania)

 

 

Semestr letni – rok akademicki  2019/2020

 

TYDZIEŃ PARZYSTY TYDZIEŃ NIEPARZYSTY
17 lutego – 23 lutego 2020 24 lutego – 1 marca 2020
2 marca – 8 marca 2020 9 marca  – 15 marca 2020
16 marca – 22 marca 2020 23 marca – 29 marca 2020
30 marca – 5 kwietnia 2020 6 kwietnia – 12 kwietnia 2020
13 kwietnia –19 kwietnia 2020  20 kwietnia – 26 kwietnia 2020
27 kwietnia – 3 maja 2020 4 maja – 10 maja 2020
11 maja  – 17 maja 2020 18 maja – 24 maja 2020
25 maja– 31 maja 2020 1 czerwca – 7 czerwca 2020
8 czerwca – 14 czerwca 2020

 

 

Zjazdy*: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny

Kierunki: finanse i rachunkowość, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika:

 

Zjazdy po TNP

 

  1. 14– 16 lutego
  2. 28 lutego – 1 marca
  3. 13–15 marca
  4. 27-29 marca
  5. 3-5 kwietnia /po TP/
  6. 24-26 kwietnia
  7. 8-10 maja
  8. 22-24 maja
  9. 29-31 maja /po TP/
  10. 5-7 czerwca

 

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowy/e termin/y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3§13Uchwały nr 144/XXVII/16 Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich i zasad jego rozliczania)

 

 

 

 

ORGANIZACJA ROKU AKADEMICKIEGO 2018/2019

Semestr zimowy:      01.10.2018 17.02.2019

zajęcia dydaktyczne:  1 października 2018 – 27 stycznia 2019

przerwa świąteczno–noworoczna: 22 grudnia 2018 – 2 stycznia 2019

sesja egzaminacyjna: 28 stycznia 2019 – 1o lutego 2019

sesja poprawkowa: 11 lutego 2019 – 17 lutego 2019

Semestr letni: 18.02.2019 – 30.09.2019

zajęcia dydaktyczne:  18 lutego 2019 – 16 czerwca 2019

przerwa świąteczna:  17 kwietnia 2019 – 23 kwietnia 2019

sesja egzaminacyjna: 17 czerwca 2019 –23 czerwca 2019

sesja poprawkowa: 2 września 2019 – 15 września 2019

Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych:

2 listopada 2018,  2 maja 2019,

ZWYCZAJNE POSIEDZENIA SENATU W ROKU AKADEMICKIM 2018/2019

 

21 wrzesień 2018

16 listopad 2018

14 grudzień 2018

15 luty 2019

12 kwiecień 2019

10 maj 2019

14 czerwiec 2019

 

Zajęcia na studiach stacjonarnych mogą być realizowane od poniedziałku do soboty.