Plany zajęć

Ogłoszenia i informacje

 

 

Data dodania Treść

Źródło informacji

  2015-03-30

Uwaga studenci – zajęcia z języka angielskiego!!

Dnia 31 marca zajęcia z mgr M. Komorowską odbędą się w formie e-learningu dla grup: Pedagogika II r- stacjonarne, Ekonomia II rok stacjonarne, Pedagogika I rok elastyczne

Dział Organizacji

Nauczania

 

      2015-03-30

Uwaga studenci pedagogiki!!

Dnia 31 marca nie odbędą się zajęcia i konsultacje z mgr A. Ostrowską.

Dział Organizacji

Nauczania

     2015-03-26

Uwaga studenci Instytutu Politechnicznego!!

Zajęcia z dr inż. B. Sulikowskim w poniedziałek 20 marca odbędą się w formie e-learningu

Dział Organizacji

Nauczania

    2015-03-24

Uwaga studenci pedagogiki !!

Zajęcia z dr J. Cichlą dnia 26 marca 2015r. zostają odwołane. Termin odrobienia zajęć zostanie ustalony na kolejnych zajęciach.

Dział Organizacji

Nauczania

   2015-03-24

Uwaga studenci pedagogiki!!

Zajęcia z dr Jolanta Lipińską – Lokś w dn. 13.04.2015r. nie odbędą się

Zajęcia zostaną odrobione:

a) II r. Pedagogiki (op. – wych.) s. 110A:

- metodyka pracy w placówkach … (ćw) – 29.05.2015r., godz. 13.15 – 14.45, s.

lokalny system … (w) – 29.05.2015r., godz. 15.00 – 16.30, s.

lokalny system … (ćw) – 29.05.2015r., godz. 16.30 – 18.00, s.

b) I r. Pedagogiki

podstawy pedagogiki specjalnej (w) – 30.03.2015r. , wykład wg planu + g. 16.55 – 18.25 (za wykład z dr. R. Kawczyńskim)

w dn. 13.04.2015r. odbędą się dwa wykłady dr R. Kawczyńskiego.

Dział Organizacji

Nauczania

 

  2015-03-24

Uwaga studenci pedagogiki!!

Dnia 24 marca 2015 r. nie odbędą się konsultacje z mgr A. Ostrowską

Dział Organizacji

Nauczania

 2015-03-23

Uwaga studenci ekonomii i pedagogiki !!

Zajęcia z dr hab. J. Łyko we wtorek 24 marca odbędą się od godz. 15:20. Seminarium nie odbędzie się, Matematyka – ćw gr.I zajęcia ćwiczeniowe wspólnie z grupą II. 

Dział Organizacji

Nauczania

  2015-03-23

Uwaga studenci ekonomii !!

Spotkanie w sprawie praktyk dla studentów EKOMOMII II rok stacjonarne i niestacjonarne oraz pierwszy rok( EKONOMIA I) stacjonarne i niestacjonarne odbędzie się dnia 30 marca 2015 r. o godzinie 18.00. Zapraszam Opiekun Praktyk IE/ Ewa Pastor

mgr Ewa Pastor 
 2015-03-19  

Uwaga studenci – lektorat mgr A. Sarata-Borowiecki !!

Uwaga studenci I roku pedagogiki elastycznej!
Zajęcia z j. angielskiego z mgr A. Saratą-Borowieckim ze środy 25 marca
są przeniesione na środę 1 kwietnia na godzinę 18:30.
(Odbędą się dwa bloki zajęć od 16:55)

Dział Organizacji

Nauczania

 

 2015-03-19 

Uwaga studenci !!

W związku z wyjazdem dydaktycznym w dniach 20-21 marca nie odbędą się zajęcia z dr inż. A. Klepką, dr inż. G. Góralem, dr hab. inż. M. Giergielem.

Dział Organizacji

Nauczania

 2015-03-18

Uwaga studenci Metalurgii oraz Air II i III rok!!

Proszę zwrócić uwagę na zmiany w planie zajęć -dodatkowe zajęcia za zakresu wytrzymałości materiałów

Dział Organizacji

Nauczania

  2015-03-18

Uwaga studenci AiR!!

Osoby, które wpisały się na listę w ramach wyjazdu dydaktycznego na targi Automaticon prosze o punktualne przybycie na miejsce zbióki – piątek 20 marca, godz. 3:20. Wyjazd – godz. 3.30. Przewidywany czas dotarcia do Warszawy – godz. 10.00.

Przewidywany powrót – godz. 23.00

Dział Organizacji

Nauczania

 2015-03-16 

Uwaga studenci II roku AiR!!

Przypominamy, że dnia 17 marca studenci uczestniczą w warsztatach, natomiast zajęcia z dr hab inż. Z. Lipnickim przełożone zostają z dnia 17 na 24 marca

Dział Organizacji

Nauczania

  2015-03-13 

Uwaga studenci pedagogiki!!

Dnia 24 kwietnia zajęcia z dr W. Adamiakiem zostają odwołane.

Dział Organizacji

Nauczania

  2015-03-13

Uwaga studenci!!

Zajęcia z języka niemieckiego z mgr A. Akielaszek-Witczak dnia 13 marca o godz. 18:30 nie odbędą się

Dział Organizacji

Nauczania

 2015-03-13 

Uwaga studenci – zmiana sal!!

We wtorek 17 marca:

Met Irok i Air Irok – zajęcia z dr G. Mielczarkiem zostają przeniesione do sali 203B.

Eko I st godz. 15:20 – zajęcia z dr hab J. Łyko przeniesione do sali 209A

Ped I st – wykład o godz. 15:20 z dr A. Bujakiem odbędzie się w bibliotece.

Dział Organizacji

Nauczania

  2015-03-13

Uwaga studenci ekonomii 2 roku !!

W poniedziałek 16 marca zajęcia z dr inż. J.M. Hałasą o godz. 9:45 odbędą się w sali 101B.

Dział Organizacji

Nauczania

   2015-03-12

Szanowni Studenci:
13 marca 2015r. lektorat języka angielskiego u mgr M. Komorowskiej odbędzie
się w formie e-learning dla grup:
1. Metalurgia I rok elastyczna
2. Ekonomia I rok elastyczna / Pedagogika I rok NST

 

Dział Organizacji

Nauczania

  2015-03-11

Uwaga studenci!!

Dnia 16 marca, 19 marca i 23 marca zajęcia z dr I. Cech nie odbędą się. Zajęcia zostaną odrobione w terminie późniejszym. Terminy zostaną podane.

Dział Organizacji

Nauczania

  2015-03-11

Uwaga studenci grafiki!!

Zajęcia z prof. zw. P. Tyszkiewiczem w piątek 13 marca nie odbędą się. 

Dział Organizacji

Nauczania

  2015-03-11

Uwaga studenci automatyki i robotyki!

W środę 11 marca zajęcia z mgr inż M. Luzarem w godz. 11:30-13:00 nie odbędą się. Pozostałe zajęcia odbędą się zgodnie z planem.

Dział Organizacji

Nauczania

 2015-03-11

Uwaga studenci metalurgii!!

Dnia 11 marca w środę nie odbędą się zajęcia z dr K. Rogóż. Wykładowca przeprowadzi zajęcia w elearningu

Dział Organizacji

Nauczania

   2015-03-10

Uwaga studenci ekonomii III rok!! Informacja od mgr E. Pastor!!

Zajęcia  z audytu wewnętrznego zostaną odrobione w dniach 11.03, 18.03, 25.03 tj. środy od 16.30 do 18.00, natomiast specjalność menadżer,  z budżetowania 12.03,19.03,26.03 od 8.00-9.45

Dział Organizacji

Nauczania

 

  2015-03-10

Uwaga studenci metalurgii I roku!!

Zajęcia z dr inż. K. Pantoł z Technik komputerowych w inżynierii materiałowej w środę 11 marca o godz. 9:45 odbędą się w formie e-learningu. Klucz do zapisania sie na kurs został przekazany staroście grupy

Dział Organizacji

Nauczania

 2015-03-10

Uwaga studenci – lektorat języka angielskiego!!

Zajęcia z mgr M. Komorowską dni 10 marca odbędą się w formie elearningu

Dział Organizacji

Nauczania

2015-03-09 

Uwaga studenci, zajęcia z mgr B. Hanaczewską (j. angielski – AiR I rok, Eko I rok) w piątek 13 marca od godz. 16:00 odbędą się w formie elearningu.

Dział Organizacji

Nauczania

  2015-03-09

Uwaga studenci metalurgii!!

Zajęcia z dr K. Rogóż dnia 9 marca odbędą się w formie e-learningu.

Dział Organizacji

Nauczania

 2015-03-09

Uwaga studenci pedagogiki!!

Dnia 9 marca nie odbędą się zajęcia z dr A. Soroką-Fedorczuk!!

Dział Organizacji

Nauczania

 2015-03-04

Uwaga studenci ekonomii !!

Zajęcia z dr M. Biernackim dnia 9 marca nie odbędą się.

Dział Organizacji

Nauczania

  2015-03-04

Uwaga studenci III roku kulturoznawstwa powtarzający rok!!

Przypominamy, że seminarium dyplomowe prowadzi dr hab. A. Majkowska.

Proszę o zgłoszenie się na zajęcia.

Dział Organizacji

Nauczania

  2015-03-04

Uwaga studenci kulturoznawstwa!!

Dnia 17 marca nie odbędą się zajęcia z prof. P. Banasiem. Zajęcia w środę 18 marca odbędą się od godz. 9:15

Dział Organizacji

Nauczania

 2015-03-03

Uwaga studenci !!

Dnia 10 marca nie odbędą się zajęcia z dr G. Mielczarkiem

Dział Organizacji

Nauczania

 2015-03-03

Uwaga studenci ekonomi I roku!!

Dnia 10 marca nie odbędzie się wykład z prof. nz dr A. Jeżowskim.

Dział Organizacji

Nauczania

2015-03-03 

Dziekanat uczelni czynny:

poniedziałek – wtorek: 10.00-15.30

środa – piątek 10.00-14.00

W czasie zjazdów dla studentów niestacjonarnych:

piątek 16.00-18.00

sobota 8.30-14.00

DZIEKANAT
 2015-03-02

Uwaga studenci AiR!!

Dnia 4 marca nie odbędą się zajęcia z dr hab. M. Witczakiem

Dział Organizacji

Nauczania

2015-03-02 

Uwaga studenci metalurgii!!

W poniedziałek 2 marca nie odbędą się zajęcia z mgr inż. M. Urbanowicz

Dział Organizacji

Nauczania

  2015-03-02

Uwaga studenci!!

Dnia 2 marca zajęcia z dr I. Cech nie odbędą się. Odrobienie zajęć – czwartek 11:30-rachunkowość, 13:15 – menedżer

Dział Organizacji

Nauczania

  2015-03-02

Uwaga studenci IP!!

Dnia 2 marca nie odbędą się zajęcia z mgr B. Merdasem. Zajęcia zostaną odrobione w pierwszym dniu sesji egzaminacyjnej

Dział Organizacji

Nauczania

 2015-02-27

Uwaga studenci AiR II i III roku – studia stacjonarne i niestacjonarne !!

Przypominam o zapisach na wyjazdy dydaktyczne:

20 marca – Automaticon 2015 – Warszawa

17-18 kwietnia 2015 – Kraków

Proszę studentów o zgłaszanie się celem wpisywania na listę do Działu Organizacji Nauczania – pokój 221, telefonicznie – 76 832 04 32 lub mailowo: m.stachowiak@pwsz,glogow.pl

Termin zgłoszeń upływa 4 marca !!

Dział Organizacji

Nauczania

 2015-02-27

Uwaga studenci III roku AiR st. stacjonarne!!

Dnia 12 marca odbędzie się bezpłatne szkolenie z paneli HMI w ramach zajęć laboratoryjnych prowadzonych przez dr inż. G. Górala. Obecność studentów specjalności WPP jest obowiązkowa. Szkolenie zakończone będzie certyfikatem. Specjalność RiM również może brać udział w szkoleniu. Proszę o sporządzenie listy osób chętnych do udziału w szkoleniu i dostarczeniu do dnia 2 marca do Działu Organizacji Nauczania – pokój 221. 

Dział Organizacji

Nauczania

  2015-02-27

Uwaga studenci grafiki!!

Dnia 27 lutego nie odbędą się zajęcia z prof. Tyszkiewiczem. Zrealizowane zostaną za tydzień w piątek 6 marca.

Dział Organizacji

Nauczania

 

 2015-02-26

W środę 4 marca o godzinie 16.15 w sali 109A odbędą się zapisy na 20 –
godzinne bezpłatne szkolenie. Celem szkolenia jest przygotowanie do
egzaminu na uprawnienia elektryczne do 1 kV (uprawnienia SEP). Egzamin
odbędzie się w kwietniu.
Wszystkich zainteresowanych zapraszam
dr inż. Elżbieta Banaczyk

Dział Organizacji

Nauczania

 

2015-02-25

Uwaga studenci II roku metalurgii!!

 Zajęcia z Procesów Metalurgii Ekstrakcyjnej dnia 25 lutego odbędą się w formie e-learningu.

Proszę jednocześnie o kontakt starosty II roku ze mną.

Katarzyna Rogóż

 

Dział Organizacji

Nauczania

  2015-02-23

Uwaga !!

Wszyscy studenci I roku (wszystkie kierunki) proszeni są o zgłoszenie się w dniu 25 lutego 2015 r.
o godz. 11.30 do sali 301 B w celu odbycia obowiązkowego szkolenia w zakresie postępowania podczas ogłoszenia sytuacji kryzysowej. Wyznaczony termin jest jedyny i nieodwołalny i obowiązkowy.

 RUSS
   2015-02-23

Uwaga studenci kulturoznawstwa!!

Zajęcia z dr S. Lisewską w czwartek 26 lutego nie odbędą się. Zrealizowane zostaną w środę 25 lutego o godz. 11:30, sala: 101B

Dział Organizacji

Nauczania

 2015-02-18

AiR II rok ST lektorat angielskiego:

Szanowni Studenci,
Było mi bardzo przyjemnie współpracować z Panami przez ostatnie 3 semestry,
jednak, w związku z ograniczeniem liczebnym Waszej grupy, nie jestem już w
stanie kontynuować naszej grupy, proszę dołączyć do grupy pani mgr
Hanaczewskiej, która w obecnym semestrze będzie Waszym opiekunem językowym,
gdybyście mieli pytania odnośnie lektoratu, proszę o kontakt.

mgr Małgorzata Komorowska

 

Dział Organizacji

Nauczania

  2015-02-17

Uwaga studenci ekonomii!!

Do dnia 6 marca zajęcia z mgr E. Pastor są odwołane.

Dział Organizacji

Nauczania

 2015-02-16

Uwaga studenci III roku Ped i Kult!!

Zajęcia z mgr D. Sczanieckim z Ergonomii… rozpoczną się od dnia 2 marca 2015 r.

Dział Organizacji

Nauczania

 14.02.2015 r.

UWAGA STUDENCI !!!

 Przypominamy, iż zgodnie z Regulaminem Studiów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie § 14 ust. 6 Student zobowiązany jest w terminie 7 dni od zakończenia sesji poprawkowej do złożenia w Dziekanacie Uczelni indeksu oraz karty okresowych osiągnięć studenta.

 Studenci, którzy nie mieli egzaminów poprawkowych powinni niezwłocznie oddać indeks wraz z kartą. 

Obowiązkiem studenta jest dopełnienie wszystkich formalności związanych z uzyskaniem wpisu do indeksu
i karty okresowych osiągnięć studenta.

Brak wpisu w jednym z tych dokumentów traktuje się jako niedopełnienie warunków zaliczenia przedmiotu.

 

Informujemy, że nie będą wydawane studentowi zaświadczenia, jeżeli nie zostanie złożony w Dziekanacie uzupełniony indeks wraz z kartą okresowych osiągnięć studenta.

 DZIEKANAT
 2015-02-12

!!!!!! STUDENCI !!!!!

25 lutego serdecznie zapraszamy wszystkich studentów a przede wszystkim studentów pierwszego roku na OKOCINY 2015.

Mamy dla Was propozycję abyście mogli być w ten dzień z nami otóż załatwiliśmy autobus, który przywiezie Was do Nas i odwiezie z powrotem do domu. Oferta skierowana jest dla osób z okolicznych miejscowości. Musi być minimum 40 osób żeby takowy autobus miał sens. Koszt dojazdu to 5 – 8zł.
Starości wszystkich kierunków proszeni są o sporządzenie listy chętnych studentów ( imię, nazwisko, miejscowość) i dostarczenie jej Nam do wtorku 17 lutego. Osoby, które wpisują się na listę muszą być 100% pewne iż skorzystają z tej oferty.

 

RUSS

   2014-11-21
Uwaga studenci !!
Zbieramy nakrętki dla dzieci niepełnosprawnych oraz gry, puzzle i zabawki dla dzieci z Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie. Dary można składać do kartonów znajdujących się przy portierni.
Prosimy o zangażowanie i z góry dziękujemy za okazane wsparcie.

studenci II roku pedagogiki 

mgr A. Ostrowska

 

Studenci przystępujący do obrony !!!!

 Kompletnie uzupełnione indeksy wraz z kartami okresowych osiągnięć studenta należy złozyć w Dziekanacie nie później niż tydzień przed wyznaczym terminem obrony. 

Przypominamy, iż Dziekanat Uczelni czynny od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-14.00

dodatkowo w tygodnie “zjazdowe” – piątki  od godz. 10.00-18.00 oraz w soboty od 8.30 do 14.00

Studenci niestacjonarni – proszę nie zapomnieć o braku zaległosci finansowych !!!

DZIEKANAT

29.01.2014

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Studenci mający Indywidualną Organizację Studiów !!!

Informuję, iż zostaliści zobowiązani do indywidualnych konsultacji z wykładowcami oraz ustalenia terminów zaliczeń i egzaminów, założenia zeszytu obejmującego: nazwę przedmiotu, stopień/tytuł, imię i nazwisko wykładowcy, numer i datę konsultacji lub datę uczestnictwa w zajęciach, treści obowiązujące do zaliczenia przedmiotu, formę zaliczenia przedmiotu, podpis wykładowcy i studenta.

Należało się zgłosić z ww. zeszytem do dziekanatu przed rozpoczęciem sesji egzaminacyjnej. 

 

W związku z powyższym minął termin  wypełnienia zobowiązania.

Dyrektor Instytutu ma prawo odmówić przyznania takiego trybu nauczania na semestr następny osobie, która terminowa nie rozliczyła się ze swoich zobowiązań.

Dziekanat

 

 

Semestr zimowy – rok akademicki  2014/2015

 

TYDZIEŃ PARZYSTY

TYDZIEŃ NIEPARZYSTY

1 października – 5 października 2014

6 października – 12 października 2014

13 października – 19 października 2014

20 października – 26 października 2014

27 października – 2 listopada 2014

3 listopada – 9 listopada 2014

10 listopada – 16 listopada 2014

17 listopada – 23 listopada 2014

24 listopada–30 listopada 2014

 1 grudnia – 7 grudnia 2014

8 grudnia – 14 grudnia 2014

15 grudnia– 21 grudnia 2014

22 grudnia – 28 grudnia 2014

29 grudnia – 4 stycznia 2015

5 stycznia – 12 stycznia 2015

12 stycznia – 18 stycznia 2015

19 stycznia – 25 stycznia 2015

 

 

Zjazdy*: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny

ekonomia, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika:

 

I.       3-5 października /po TP/

II.      10-12 października

III.    24-26  października

IV.    7-9 listopada

V.      21-23 listopada

VI.    5-7 grudnia

VII.   19-21 grudnia

VIII.  9-11 stycznia /po TP/

IX.    16-18 stycznia

X.      23-25 stycznia /po TP/

 

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowe termin / y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3,§13Uchwały nr 7/II/13 Senatu Państwowej Wyższej szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 11 października 2013 r. w sprawie pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich i zasad jego rozliczania)

 

 

 

Semestr letni – rok akademicki  2014/2015

 

TYDZIEŃ PARZYSTY

TYDZIEŃ NIEPARZYSTY

16 lutego – 22 lutego 2015

23 lutego – 1 marca 2015

2 marca – 8 marca 2015

9 marca  – 15 marca 2015

16 marca – 22 marca 2015

23 marca – 29 marca 2015

30 marca – 5 kwietnia 2015

6 kwietnia – 12 kwietnia 2015

13 kwietnia –19 kwietnia 2015

 20 kwietnia – 26 kwietnia 2015

27 kwietnia – 4 maja 2015

4 maja – 10 maja 2015

11 maja  – 17 maja 2015

18 maja – 24 maja 2015

25 maja – 31 maja 2015

1 czerwca– 7 czerwca 2015

8 czerwca – 14 czerwca 2015

15 czerwca – 21 czerwca 2015

 

Zjazdy*: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny

Ekonomia, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika:

 

I.       13 – 15 lutego /po TNP/

II.      20 – 22 lutego

III.    6-8 marca

IV.    20-22 marca

V.      10-11 kwietnia /po TNP/

VI.    17-19 kwietnia

VII.   24-26 kwietnia /po TNP/

VIII. 15-17 maja

IX.     29-31 maja

X.      12 – 14 czerwca – w trakcie sesji

 

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowe termin / y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3,§13Uchwały nr 7/II/13 Senatu Państwowej Wyższej szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 11 października 2013 r. w sprawie pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich i zasad jego rozliczania)