Plany zajęć

Ogłoszenia i informacje

 

Data dodania Treść Źródło informacji
18-04-2018 Uwaga studenci !

Zajęcia z dr inż. E. Banaczyk w środę 18 kwietnia nie odbędą się. Zostaną zrealizowane w terminie późniejszym

Dział Organizacji Nauczania
18-04-2018 Uwaga studenci !!

Zajęcia z dr I. Rutkowską w czwartek 19 kwietnia zostają przeniesione do sali 005 B

 Dział Organizacji Nauczania
16-04-2018 Uwaga studenci II roku FiR!!!

Z uwagi na zakończenie pierwszego miesiąca realizacji praktyk “projektowych”, biuro projektów w dniach 17-18.04.2018 będzie czynne do godz. 17:00. Proszę o terminowe rozliczenie dokumentacji.

Biuro Projektów
16-04-2018 Uwaga studenci Nowych Mediów !!

Zajęcia z mgr U. Drozd wyjątkowo zostają przeniesione z poniedziałku 16 kwietnia na środę 18 kwietnia

 Dział Organizacji Nauczania
16-04-2018 Uwaga studenci !!

Zajęcia z dr T. Moskalem dnia 23 kwietnia nie odbędą się

 Dział Organizacji Nauczania
 13-04-2018 Uwaga studenci Nowych Mediów !!

Informacja od mgr I. Krasickiej !!

Dzisiaj (13.04) warsztaty radiowe odbędą się w Radiu Elka od godziny 13:45 do 17:00. Na nagrania mogą przyjść osoby z rozpisanymi programami i serwisami informacyjnymi. Studenci, którzy jeszcze nie zrobili I etapu zadania, obecność obowiązkowa we wtorek (17.04).

 Dział Organizacji Nauczania
 12-04-2018 Uwaga studenci I roku pedagogiki !!

Zajęcia z mgr A. Ostrowską:

I rok pedagogiki nst – zajęcia z 15.04.2018r. zostaną odrobione 10.06.18r. w Domu Dziecka

I rok pedagogiki st –

17.05.2018r. (zamiast 07.05.2018r.) w Szkole Podstawowej w Jerzmanowej

28.05.18r. (zamiast 21.05.2018r.) w Szkole Podstawowej w Jaczowie

 Dział Organizacji Nauczania
 09-04-2018 Uwaga studenci Nowych Mediów!

Informacja od mgr I. Krasickiej !!

Warsztaty radiowe w dniu 10.04. odbędą się w Radiu Elka (hotel Qubus, pl.Konstytucji 3 Maja). Zajęcia w studiu i w dziale reklamy. Godziny warsztatów tak, jak harmonogramie (13:45- 15:15 oraz 15:30-17:00).

 

Odrabianie zajęć z lutego i marca. Zajęcia zostaną zrealizowane w środę od 10:15 do 11:45 dla stacjonarnych i od 12:00 do 13:00 dla zjazdowych, oraz w czwartek od 15:30 do 17:00 dla stacjonarnych i od 17:05 do 18:35 dla elastycznych. Sala 210A

 

W piątek odbędą sie zajęcia w Radiu Elka z nagrywania programów i serwisów informacyjnych. Godzina do ustalenia.

 

 Dział Organizacji Nauczania
09-04-2018 Uwaga studenci III roku metalurgii !!

Odrabiane zajęcia z dr K. Rogóż z Urządzeń cieplnych odbędą się w sobotę 21 kwietnia, od godz. 9:00, sala 101B

Dział Organizacji Nauczania
06-04-2018 Uwaga studenci pielęgniarstwa !!

Zajęcia 12 kwietnia w czwartek w godz. 9:45 -13:00 zostają przeniesione do sali 012B

Dział Organizacji Nauczania
05-04-2018 Uwaga studenci III roku pedagogiki !!

W piątek 6 kwietnia nie odbędą się zajęcia z dr M. Nyczaj- Drąg. Zrealizowane zostaną 20 kwietnia i 18 maja w godz. 13:45-15:15

Dział Organizacji Nauczania
05-04-2018 Uwaga studenci II roku NM !!

Zajęcia w sobotę 7 kwietnia z mgr E. Pastor odbędą się w godz. 11:30-14:45.

Zajęcia w dniach:

6 kwietnia odbędą się w sali 210A,

7 kwietnia odbędą się w sali 211A

Dział Organizacji Nauczania
04-04-2018 Z uwagi na zakończenie pierwszego miesiąca realizacji         praktyk “projektowych”, biuro projektów w dniach           4.04.2018 będzie czynne do godz. 16:40. Proszę            o terminowe rozliczenie dokumentacji. Biuro Projektów
22-03-2018 Uwaga studenci Pedagogiki (II i III rok)!!!

Mamy  wolne miejsca na płatne praktyki w:

Przedszkolu Niepublicznym “Montessori”

Domu Dziecka “Pod Lipami”.

Miesięczne stypendium 2300,60 zł netto + refundacja kosztów dojazdów.

Ubezpieczenia OC, NNW oraz badania lekarskie finansujemy z budżetu projektu.

Okres realizacji praktyk od 3 do 6 miesięcy (ustalany indywidualnie).

Szczegóły – pokój 119 lub rzany@pwsz.glogow.pl

Biuro Projektów
22-03-2018 Uwaga studenci AiR (II,III rok)!!!

Mamy jedno wolne miejsce na płatne praktyki
w Sanden Manufacturing Poland w Polkowicach –  “Student byłby zaangażowany w uruchomienie nowej linii produkcyjnej jako wsparcie inżynierów w rozwiązywaniu  problemów  i  poprawę produktywności linii”

Miesięczne stypendium 2300,60 zł netto + refundacja kosztów dojazdów.

Ubezpieczenia OC, NNW oraz badania lekarskie finansujemy z budżetu projektu.

Okres realizacji praktyk od 3 do 6 miesięcy (ustalany indywidualnie).

Szczegóły – pokój 119 lub rzany@pwsz.glogow.pl

Biuro Projektów
  16-03-2018 OSTATECZNY TERMIN SZKOLENIA BHP !!

13.IV.2018 godz.15.00

 Dział Organizacji Nauczania
13-03-2018 Uwaga studenci metalurgii 2 rok!!!

Mamy dwa wolne miejsca na płatne praktyki
w KGHM ZANAM S.A.

Miesięczne stypendium 2300,60 zł netto.

Okres realizacji praktyk 6 miesięcy.

Szczegóły – pokój 119 lub rzany@pwsz.glogow.pl

Biuro Projektów
12-03-2018 Uwaga studenci IH i IE !!

Dnia 10 kwietnia tj. we wtorek – nie odbędą się zajęcia z prof. nz dr A. Jeżowskim. Zajęcia zostają przełożone na 17 kwietnia w godz. :

I Fir st – 12:00-15:15

III Ped st – 15:30-17:00

aula 109A

Dział Organizacji Nauczania
07-03-2018 Uwaga studenci I roku nowych mediów !!

Kolejne terminy zajęć z przedmiotu – Warsztaty-montaż filmowy z mgr P. Szymczakiem odbędą się w dniach  27 marca 17 kwietnia oraz 24 kwietnia w godz. 17:05-20:10

Dział Organizacji Nauczania
08-01-2018 Uwaga studenci !!

Informujemy, że od sesji zimowej roku akademickiego 2017/2018 r. wprowadzamy elektroniczny system obsługi studentów. W związku z powyższym rezygnujemy z okresowych kart osiągnięć studenta.

Prosimy o zalogowanie się na stronie: https://omnis.pwsz.glogow.pl/auth/login

zgodnie z instrukcją: “jak się zalogować?”

Login: nr indeksu

Hasło: nr PESEL

Na platformę eDziekanat można również przejść klikając w ikonę na stronie głównej Uczelni

Dział Organizacji Nauczania
 2016-10-01

UWAGA STUDENCI !!!

 Przypominamy, iż zgodnie z Regulaminem Studiów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie § 14 ust. 6 Student zobowiązany jest w terminie 7 dni od zakończenia sesji poprawkowej do złożenia w Dziekanacie Uczelni indeksu oraz karty okresowych osiągnięć studenta.

 Studenci, którzy nie mieli egzaminów poprawkowych powinni niezwłocznie oddać indeks wraz z kartą. 

Obowiązkiem studenta jest dopełnienie wszystkich formalności związanych z uzyskaniem wpisu do indeksu
i karty okresowych osiągnięć studenta.

Brak wpisu w jednym z tych dokumentów traktuje się jako niedopełnienie warunków zaliczenia przedmiotu.

 

Informujemy, że nie będą wydawane studentowi zaświadczenia, jeżeli nie zostanie złożony w Dziekanacie uzupełniony indeks wraz z kartą okresowych osiągnięć studenta.

DZIEKANAT Studenci przystępujący do obrony !!!!Kompletnie uzupełnione indeksy wraz z kartami okresowych osiągnięć studenta należy złozyć w Dziekanacie nie później niż tydzień przed wyznaczym terminem obrony.Przypominamy, iż Dziekanat Uczelni czynny od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-14.00dodatkowo w tygodnie “zjazdowe” – piątki  od godz. 10.00-18.00 oraz w soboty od 8.30 do 14.00Studenci niestacjonarni – proszę nie zapomnieć o braku zaległosci finansowych !!!DZIEKANAT29.01.2014Studenci mający Indywidualną Organizację Studiów !!!Informuję, iż zostaliści zobowiązani do indywidualnych konsultacji z wykładowcami oraz ustalenia terminów zaliczeń i egzaminów, założenia zeszytu obejmującego: nazwę przedmiotu, stopień/tytuł, imię i nazwisko wykładowcy, numer i datę konsultacji lub datę uczestnictwa w zajęciach, treści obowiązujące do zaliczenia przedmiotu, formę zaliczenia przedmiotu, podpis wykładowcy i studenta.Należało się zgłosić z ww. zeszytem do dziekanatu przed rozpoczęciem sesji egzaminacyjnej. W związku z powyższym minął termin  wypełnienia zobowiązania.Dyrektor Instytutu ma prawo odmówić przyznania takiego trybu nauczania na semestr następny osobie, która terminowa nie rozliczyła się ze swoich zobowiązań

Dziekanat

Instytutu

 

Semestr zimowy – rok akademicki  2017/2018

 

TYDZIEŃ PARZYSTY TYDZIEŃ NIEPARZYSTY
2 października – 8 października 2017 9 października – 15 października 2017
16 października – 22 października 2017 23 października – 29 października 2017
30 października – 5 listopada 2017 6 listopada – 12 listopada 2017
13 listopada – 19 listopada 2017 20 listopada – 26 listopada 2017
27 listopada – 3 grudnia 2017  4 grudnia  – 10 grudnia 2017
11 grudnia – 17 grudnia 2017 18 grudnia– 24 grudnia 2017
25 grudnia – 31 grudnia 2018 1 stycznia – 7 stycznia 2018
8 stycznia – 14 stycznia 2018 15 stycznia – 21 stycznia 2018
22 stycznia – 28 stycznia 2018

 

 

Zjazdy*: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny

finanse i rachunkowość, ekonomia, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika, nowe media:

 

 

Zjazdy po TP

 

  1. 29 września – 1 października /po TNP/
  2. 6-8 października
  3. 20-22  października
  4. 3-5 listopada
  5. 17-19 listopada
  6. 1-3 grudnia
  7. 15-17 grudnia
  8. 12-14 stycznia
  9. 26-28 stycznia

 

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowy/e termin/y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3§13Uchwały nr 144/XXVII/16 Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich i zasad jego rozliczania)

 

Semestr letni – rok akademicki  2017/2018

 

TYDZIEŃ PARZYSTY TYDZIEŃ NIEPARZYSTY
19 lutego – 25 lutego 2018 26 lutego – 4 marca 2018
5 marca – 11 marca 2018 12 marca  – 18 marca 2018
19 marca – 25 marca 2018 26 marca – 1 kwietnia 2018
2 kwietnia– 8 kwietnia 2018 9 kwietnia – 15 kwietnia 2018
16 kwietnia –22 kwietnia 2018  23 kwietnia – 29 kwietnia 2018
30 kwietnia – 6 maja 2018 7 maja – 13 maja 2018
14 maja  – 20 maja 2018 21 maja – 27 maja 2018
28 maja– 3 czerwca 2018 4 czerwca – 10 czerwca 2018

 

 

Zjazdy*: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny

finanse i rachunkowość, ekonomia, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika, nowe media:

 

Zjazdy po TNP

 

  1. 16 – 18 lutego
  2. 2 -4 marca
  3. 16–18 marca
  4. 23-25 marca / po TP/
  5. 13-15 kwietnia
  6. 27-29 kwietnia
  7. 11-13 maja
  8. 25-27 maja
  9. 8-10 czerwca /
  10. 15-17 czerwca /po TP/

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowy/e termin/y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3§13Uchwały nr 144/XXVII/16 Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich i zasad jego rozliczania)

 

 

ORGANIZACJA ROKU AKADEMICKIEGO 2017/2018

6 października 2017 r. –uroczysta inauguracja roku akademickiego;

Semestr zimowy:      02.10.2017 18.02.2018

zajęcia dydaktyczne:  2 października 2017 – 28 stycznia 2018

przerwa świąteczno–noworoczna: 22 grudnia 2017 – 2 stycznia 2018

sesja egzaminacyjna: 29 stycznia 2018 – 11 lutego 2018

sesja poprawkowa: 12 lutego 2018 – 18 lutego 2018

Semestr letni: 19.02.2018 – 30.09.2018

zajęcia dydaktyczne:  19 lutego 2018 – 17 czerwca 2018

przerwa świąteczna:  29 marca 2018 – 4 kwietnia 2018

sesja egzaminacyjna: 18 czerwca 2018 –24 czerwca 2018

sesja poprawkowa: 3 września 2018 – 16 września 2018

Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych:

2 listopada 2017, 30 kwietnia 2018, 2 maja 2018,

4 maja 2018, 1 czerwca 2018

ZWYCZAJNE POSIEDZENIA SENATU W ROKU AKADEMICKIM 2017/2018

22 wrzesień 2017

17 listopad 2017

15 grudzień 2017

23 luty 2018

13 kwiecień 2018

11 maj 2018

15 czerwiec 2018

Zajęcia na studiach stacjonarnych mogą być realizowane od poniedziałku do soboty.