Plany zajęć

Ogłoszenia i informacje

 

Data dodania Treść

Źródło informacji

 2014-08-26

Uwaga studenci kulturoznawstwa!! 

Zaliczenie przedmiotu “Warsztaty prasowe” – mgr Łukasz Kaźmierczak. 

Konsultacje możliwe po uprzednim umówieniu się z wykładowcą telefonicznie: 509 327 371.
Dział Organizacji Nauczania  
 2014-08-26 

Uwaga studenci!!

Dzienniczki praktyk studenci ekonomii mogą odbierać 02.09.2014 od 15,30 do 16.15. Pokój 201B

mgr Ewa Pastor
 2014-07-23

Uwaga studenci!!

Terminy egzaminów poprawkowych zostaną podane na początku września.

Dział Organizacji Nauczania 
2014-07-23 

Uwaga studenci III roku!!

Prace licencjackie do obron wrześniowych należy składać w Dziale Organizacji Nauczania w dniach 2 -10 września 2014r. Terminy obron zostaną wyznaczone po 10 września 2014r.

 Dział Organizacji Nauczania 
2014-07-23

Uwaga absolwenci!!

W dniach 24 lipca-24 sierpnia Dział Organizacji Nauczania będzie nieczynny. Odpisy odbierać można po 25 sierpnia 2014 r.

  Dział Organizacji Nauczania 
2014-07-15

Wpisy z praktyk w Insytucie Ekonomicznym

u mgr Ewy Pastor

8 września 2014 r. w godz. 16.00-17.30

21 września 2014 r. w godz. 16.00-17.30

Dziekanat
 2014-06-12

Uwaga studenci Instytutu Politechnicznego!!

Informacja od mgr Zofii Rogalskiej:

terminy zaliczeń z laboratorium z fizyki:

piątek 20.06 godz. 9.30 – 10.30

wtorek 16 września godz. 16.oo – 17.oo

Wpisy z praktyki:

piątek 20.06 godz. 9.30 – 10.30

wtorek 16 września godz. 16.oo – 17.oo i wtorek 30 września godz. 17.oo – 18.oo

 Dział Organizacji Nauczania 
 2014-06-12

Uwaga studenci ekonomii III roku!!

Egzamin z “Rachunkowości zarządczej” odbędzie się 14 czerwca o godz. 12:30 w sali 216. Informacja dotyczy studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych.

 Dział Organizacji Nauczania 
 2014-06-11

Uwaga studenci ekonomii!!

Dyżury w sprawie praktyk i
konsultacje odbywać się będą:
25.06.2014 od 12-13.30
30.06.2014 od 12-13.30
02.07.2014 od 12.13.30
09.07.2014 od 12-13.30
10.07.2014 od 16-17.00 sala 201B 

mgr Ewa Pastor 
 2014-06-10  

Studenci Pedagogiki!

Konsultacje i zaległe wpisy u dr Jolanty Lipińskiej – Lokś

w dn. 15.09. g. 10.00 – 10.45 (sesja poprawkowa)

 

 Dział Organizacji Nauczania 
 

Studenci przystępujący do obrony !!!!

 Kompletnie uzupełnione indeksy wraz z kartami okresowych osiągnięć studenta należy złozyć w Dziekanacie nie później niż tydzień przed wyznaczym terminem obrony. 

Przypominamy, iż Dziekanat Uczelni czynny od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-14.00

dodatkowo w tygodnie “zjazdowe” – piątki  od godz. 10.00-18.00 oraz w soboty od 8.30 do 14.00

Studenci niestacjonarni – proszę nie zapomnieć o braku zaległosci finansowych !!!

DZIEKANAT

29.01.2014

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Studenci mający Indywidualną Organizację Studiów !!!

Informuję, iż zostaliści zobowiązani do indywidualnych konsultacji z wykładowcami oraz ustalenia terminów zaliczeń i egzaminów, założenia zeszytu obejmującego: nazwę przedmiotu, stopień/tytuł, imię i nazwisko wykładowcy, numer i datę konsultacji lub datę uczestnictwa w zajęciach, treści obowiązujące do zaliczenia przedmiotu, formę zaliczenia przedmiotu, podpis wykładowcy i studenta.

Należało się zgłosić z ww. zeszytem do dziekanatu przed rozpoczęciem sesji egzaminacyjnej. 

 

W związku z powyższym minął termin  wypełnienia zobowiązania.

Dyrektor Instytutu ma prawo odmówić przyznania takiego trybu nauczania na semestr następny osobie, która terminowa nie rozliczyła się ze swoich zobowiązań.

Dziekanat

 

 

Semestr zimowy – rok akademicki  2014/2015

 

TYDZIEŃ PARZYSTY

TYDZIEŃ NIEPARZYSTY

1 października – 5 października 2014

6 października – 12 października 2014

13 października – 19 października 2014

20 października – 26 października 2014

27 października – 2 listopada 2014

3 listopada – 9 listopada 2014

10 listopada – 16 listopada 2014

17 listopada – 23 listopada 2014

24 listopada–30 listopada 2014

 1 grudnia – 7 grudnia 2014

8 grudnia – 14 grudnia 2014

15 grudnia– 21 grudnia 2014

22 grudnia – 28 grudnia 2014

29 grudnia – 4 stycznia 2015

5 stycznia – 12 stycznia 2015

12 stycznia – 18 stycznia 2015

19 stycznia – 25 stycznia 2015

 

 

Zjazdy*: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny

ekonomia, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika:

 

I.       3-5 października /po TP/

II.      10-12 października

III.    24-26  października

IV.    7-9 listopada

V.      21-23 listopada

VI.    5-7 grudnia

VII.   19-21 grudnia

VIII.  9-11 stycznia /po TP/

IX.    16-18 stycznia

X.      23-25 stycznia /po TP/

 

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowe termin / y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3,§13Uchwały nr 7/II/13 Senatu Państwowej Wyższej szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 11 października 2013 r. w sprawie pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich i zasad jego rozliczania)

 

 

 

Semestr letni – rok akademicki  2014/2015

 

TYDZIEŃ PARZYSTY

TYDZIEŃ NIEPARZYSTY

16 lutego – 22 lutego 2015

23 lutego – 1 marca 2015

2 marca – 8 marca 2015

9 marca  – 15 marca 2015

16 marca – 22 marca 2015

23 marca – 29 marca 2015

30 marca – 5 kwietnia 2015

6 kwietnia – 12 kwietnia 2015

13 kwietnia –19 kwietnia 2015

 20 kwietnia – 26 kwietnia 2015

27 kwietnia – 4 maja 2015

4 maja – 10 maja 2015

11 maja  – 17 maja 2015

18 maja – 24 maja 2015

25 maja – 31 maja 2015

1 czerwca– 7 czerwca 2015

8 czerwca – 14 czerwca 2015

15 czerwca – 21 czerwca 2015

 

Zjazdy*: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny

Ekonomia, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika:

 

I.       13 – 15 lutego /po TNP/

II.      20 – 22 lutego

III.    6-8 marca

IV.    20-22 marca

V.      10-11 kwietnia /po TNP/

VI.    17-19 kwietnia

VII.   24-26 kwietnia /po TNP/

VIII. 15-17 maja

IX.     29-31 maja

X.      12 – 14 czerwca – w trakcie sesji

 

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowe termin / y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3,§13Uchwały nr 7/II/13 Senatu Państwowej Wyższej szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 11 października 2013 r. w sprawie pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich i zasad jego rozliczania)