Plany zajęć

Ogłoszenia i informacje

 

 

Data dodania Treść

Źródło informacji

 2015-06-26

Wpisy z BHP !!

Wpisy u mgr D. Sczanieckiego odbędą się 30 czerwca o godz. 10.00

Dział Organizacji

Nauczania 

  2015-06-25

Informacja od mgr B. Hanaczewskiej !!

Konsultacje i dyżur – czwartek 25 czerwca w godz. 10:00-11:00

Dział Organizacji

Nauczania 

  2015-06-22

Konsultacje z dr Sępowicz-Buczko odbędą się dnia 25.06.2015 r. godz. 9.30 sala 111. 

 

Dział Organizacji

Nauczania 

 2015-06-22

Uwaga studenci pedagogiki!!

Konsultacje dr A. Soroki-Fedorczuk dla studentów odbędą się 25 czerwca w godz. 10-11

Dział Organizacji

Nauczania 

2015-06-19

Uwaga studenci ekonomii!!!

W ramach realizacji programu Erasmus+ dysponujemy 2 miejscami praktyk w dziale księgowości w Berlinie.

Szczegóły dotyczące firmy przyjmującej na praktyki – dr I.Cech (cech@pwsz.glogow.pl),

informacje dotyczące realizacji praktyk w ramach programu Erasmus+ – A.Rżany (rzany@pwsz.glogow.pl)

 Program Erasmus+

 2015-06-17 

Uwaga studenci Instytutu Politechnicznego !!

Uprawnienia elektryczne są do odebrania w
dziekanacie.

Dział Organizacji

Nauczania 

 2015-06-17

Uwaga studenci !!

Konsultacje w sprawie praktyk pedagogicznych i uzyskanie wpisów możliwe będzie tylko 22. czerwca 2015r. w godz. 16.30-17.30.
mgr Alicja Ostrowska
  2015-06-16

Uwaga studenci !!

Zaliczenia z praktyk można dodatkowo uzyskać w dni konsultacji tj. Środa od 14 – 45 -15.30 i w czwartki od 10. 30 do 12. 00 sala 201b. Możliwość umówienia w innym terminie telefonicznie lub emailem

 

mgr Ewa Pastor

  2015-06-15

Uwaga studenci !!

Mgr Bogusława Hanaczewska będzie dostępna na Uczelni w środę 17 czerwca od 18.40 do 19.40 i w
czwartek 18 czerwca od 9.00 do 12

 

Dział Organizacji

Nauczania 

 2015-06-02 

Uwaga studenci !!

W miesiącu czerwcu przyjmuje w gab. 022:

- 2. czerwca 2015r. (wtorek) – 14.45-16.15

- 13. czerwca 2015r. (sobota) – 8.00-9.00

- 23. czerwca 2015r. (wtorek) – 13.00-15.00

Spotkania w innym terminie możliwe po uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym

 

mgr Alicja Ostrowska

  2015-06-01 
Uwaga studenci kulturoznawstwa- informacja od mgr Ł. Kaźmierczaka !!
Studenci proszeni są o umawianie się indywidualne. 

Dotyczy tylko tych, którzy do dnia rozpoczęcia sesji nie dostali wpisu, więc niewielkiej 

Dział Organizacji

Nauczania 

 

 2015-06-01 
Uwaga studenci ekonomii!!
W trakcie sesji konsultacje z mgr E. Pastor odbywać się będą w czwartki w godz. 10:30-12:00 oraz środy 14:45-15:45

Dział Organizacji

Nauczania 

  2015-05-27 
Praktyki IH!!
Studenci II i III roku

Przypominam o obowiązkowym rozliczeniu się z praktyk w celu uzyskania zaliczeń.

Można skontaktować się telefonicznie, mailem lub osobiście. Najbliższy dyżur – piątek 29. maja 2015r. 17.00-19.00 – gab. 022.

 mgr Alicja Ostrowska
  2015-05-27 

Informacja od dr I. Cech !!

I Rok Ekonomia dzienni
termin 0 w dniu 28 maja 2015 roku o godz. 18
Termin I w dniu 11 czerwca 2015 (zapisy na egzamin dla 10 osób, zgłoszenia u
wykładowcy) godz. 16
termin II w dniu 24 czerwca 2015 godz.16
na jednym terminie podchodzić może najwyżej 10 osób.

I Rok Ekonomia niestacjonarni

termin 0 w dniu 12 czerwca godz. 16 wg listy zgłoszonej
termin I w dniu 13 czerwca godz. 12 

Dział Organizacji

Nauczania 

 

 2015-05-19

KONSULTACJE

dr Jolanty Lipińskiej – Lokś w trakcie sesji egzaminacyjnej!!

8.06.2015r., godz. 8.00 – 8.30 i 13.00 – 14.00;
22.06.2015r., godz. 8.00 – 9.30;

 

Dział Organizacji

Nauczania 

   2015-04-30  

Informacja!!

W dniu 28 kwietnia 2015r. ogromna ilość plastikowych nakrętek, zebranych przez społeczność PWSZ oraz inne osoby dobrej woli, trafiła do rąk rodziny Jasia Walosa. Uzyskane fundusze to nasz wkład w walkę o zdrowie chłopca.
Pomagajmy dalej. Zbiórka nakrętek trwa.

Ogłaszamy także kolejną zbiórkę. Podopieczni Domu Dziecka w Głogowie oczekują naszej pomocy. Do portierni lub gab. 022 można przynosić różne artykuły chemiczne oraz kosmetyki, które zostaną przekazane wychowankom.

Jednocześnie przypominamy, że zbiórka gier planszowych, puzzli, kolorowanek i książek dla dzieci nadal trwa.

mgr Alicja Ostrowska 
2015-04-30 

Przyłącz się do akcji pomocy innym. Zbieramy:

- nakrętki – przeznaczamy je na leczenie Jasia Walosa

- artykuły chemiczne, kosmetyki – dla wychowanków Domu Dziecka w Głogowie.

- gry planszowe, puzzle itp. – dla wychowanków Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie

Wszystkie przedmioty należy przynosić do portierni lub do gab. 022 – p. Alicji Ostrowskiej

Dział Organizacji

Nauczania 

 

2015-03-03 

Dziekanat uczelni czynny:

poniedziałek – wtorek: 10.00-15.30

środa – piątek 10.00-14.00

W czasie zjazdów dla studentów niestacjonarnych:

piątek 16.00-18.00

sobota 8.30-14.00

DZIEKANAT
 14.02.2015 r.

UWAGA STUDENCI !!!

 Przypominamy, iż zgodnie z Regulaminem Studiów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie § 14 ust. 6 Student zobowiązany jest w terminie 7 dni od zakończenia sesji poprawkowej do złożenia w Dziekanacie Uczelni indeksu oraz karty okresowych osiągnięć studenta.

 Studenci, którzy nie mieli egzaminów poprawkowych powinni niezwłocznie oddać indeks wraz z kartą. 

Obowiązkiem studenta jest dopełnienie wszystkich formalności związanych z uzyskaniem wpisu do indeksu
i karty okresowych osiągnięć studenta.

Brak wpisu w jednym z tych dokumentów traktuje się jako niedopełnienie warunków zaliczenia przedmiotu.

 

Informujemy, że nie będą wydawane studentowi zaświadczenia, jeżeli nie zostanie złożony w Dziekanacie uzupełniony indeks wraz z kartą okresowych osiągnięć studenta.

 DZIEKANAT
   2014-11-21
Uwaga studenci !!
Zbieramy nakrętki dla dzieci niepełnosprawnych oraz gry, puzzle i zabawki dla dzieci z Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie. Dary można składać do kartonów znajdujących się przy portierni.
Prosimy o zangażowanie i z góry dziękujemy za okazane wsparcie.

studenci II roku pedagogiki 

mgr A. Ostrowska

 

Studenci przystępujący do obrony !!!!

 Kompletnie uzupełnione indeksy wraz z kartami okresowych osiągnięć studenta należy złozyć w Dziekanacie nie później niż tydzień przed wyznaczym terminem obrony. 

Przypominamy, iż Dziekanat Uczelni czynny od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-14.00

dodatkowo w tygodnie “zjazdowe” – piątki  od godz. 10.00-18.00 oraz w soboty od 8.30 do 14.00

Studenci niestacjonarni – proszę nie zapomnieć o braku zaległosci finansowych !!!

DZIEKANAT

29.01.2014

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Studenci mający Indywidualną Organizację Studiów !!!

Informuję, iż zostaliści zobowiązani do indywidualnych konsultacji z wykładowcami oraz ustalenia terminów zaliczeń i egzaminów, założenia zeszytu obejmującego: nazwę przedmiotu, stopień/tytuł, imię i nazwisko wykładowcy, numer i datę konsultacji lub datę uczestnictwa w zajęciach, treści obowiązujące do zaliczenia przedmiotu, formę zaliczenia przedmiotu, podpis wykładowcy i studenta.

Należało się zgłosić z ww. zeszytem do dziekanatu przed rozpoczęciem sesji egzaminacyjnej. 

 

W związku z powyższym minął termin  wypełnienia zobowiązania.

Dyrektor Instytutu ma prawo odmówić przyznania takiego trybu nauczania na semestr następny osobie, która terminowa nie rozliczyła się ze swoich zobowiązań.

Dziekanat

 

 

 

Semestr zimowy – rok akademicki  2015/2016

 

TYDZIEŃ PARZYSTY

TYDZIEŃ NIEPARZYSTY

1 października – 4 października 2015

5 października – 11 października 2015

12 października – 18 października 2015

19 października – 25 października 2015

26 października – 1 listopada 2015

2 listopada – 8 listopada 2015

9 listopada – 15 listopada 2015

16 listopada – 22 listopada 2015

23 listopada–29 listopada 2015

 30 listopada  – 6 grudnia 2015

7 grudnia – 13 grudnia 2015

14 grudnia– 20 grudnia 2015

21 grudnia – 27 grudnia 2015

28 grudnia – 3 stycznia 2016

4 stycznia – 10 stycznia 2016

11 stycznia – 17 stycznia 2016

18 stycznia – 24 stycznia 2016

25 stycznia – 31 stycznia 2016

 

 

Zjazdy*: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny

ekonomia, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika, nowe media:

 

 

Zjazdy po TNP

 

I.       2-4 października /po TP/

II.      9-11 października

III.    23-25  października

IV.    6-8 listopada

V.      20-22 listopada

VI.    4-6 grudnia

VII.   18-20 grudnia

VIII.  8-10 stycznia /po TP/

IX.    15-17 stycznia

X.      29-31 stycznia

 

 

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowe termin / y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3,§13Uchwały nr 7/II/13 Senatu Państwowej Wyższej szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 11 października 2013 r. w sprawie pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich i zasad jego rozliczania)

 

 

 

 

Semestr letni – rok akademicki  2015/2016

 

TYDZIEŃ PARZYSTY

TYDZIEŃ NIEPARZYSTY

15 lutego – 21 lutego 2016

22 lutego – 28 lutego 2016

29 lutego – 6 marca 2016

7 marca  – 13 marca 2016

14 marca – 20 marca 2016

21 marca – 27 marca 2016

28 marca – 3 kwietnia 2016

4 kwietnia – 10 kwietnia 2016

11 kwietnia –17 kwietnia 2016

 18 kwietnia – 24 kwietnia 2016

25 kwietnia – 1 maja 2016

2 maja – 8 maja 2016

9 maja  – 15 maja 2016

16 maja – 22 maja 2016

23 maja – 29 maja 2016

30 maja– 5 czerwca 2016

6 czerwca – 12 czerwca 2016

13 czerwca – 19 czerwca 2016

 

 

Zjazdy*: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny

Ekonomia, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika, nowe media:

 

Zjazdy po TNP

 

I.       12 – 14 lutego

II.      26 – 28 lutego

III.    11 – 13 marca

IV.    18 – 20 marca /po TP/

V.      8-10 kwietnia

VI.    22-24 kwietnia

VII.   6-7 maja

VIII. 20 – 22 maja

IX.     3-5 czerwca

X.      10 – 12 czerwca /po TP/

 

 

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowe termin / y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3,§13Uchwały nr 7/II/13 Senatu Państwowej Wyższej szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 11 października 2013 r. w sprawie pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich i zasad jego rozliczania)

 

 

Semestr zimowy – rok akademicki  2014/2015

 

TYDZIEŃ PARZYSTY

TYDZIEŃ NIEPARZYSTY

1 października – 5 października 2014

6 października – 12 października 2014

13 października – 19 października 2014

20 października – 26 października 2014

27 października – 2 listopada 2014

3 listopada – 9 listopada 2014

10 listopada – 16 listopada 2014

17 listopada – 23 listopada 2014

24 listopada–30 listopada 2014

 1 grudnia – 7 grudnia 2014

8 grudnia – 14 grudnia 2014

15 grudnia– 21 grudnia 2014

22 grudnia – 28 grudnia 2014

29 grudnia – 4 stycznia 2015

5 stycznia – 12 stycznia 2015

12 stycznia – 18 stycznia 2015

19 stycznia – 25 stycznia 2015

 

 

Zjazdy*: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny

ekonomia, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika:

 

I.       3-5 października /po TP/

II.      10-12 października

III.    24-26  października

IV.    7-9 listopada

V.      21-23 listopada

VI.    5-7 grudnia

VII.   19-21 grudnia

VIII.  9-11 stycznia /po TP/

IX.    16-18 stycznia

X.      23-25 stycznia /po TP/

 

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowe termin / y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3,§13Uchwały nr 7/II/13 Senatu Państwowej Wyższej szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 11 października 2013 r. w sprawie pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich i zasad jego rozliczania)

 

 

 

Semestr letni – rok akademicki  2014/2015

 

TYDZIEŃ PARZYSTY

TYDZIEŃ NIEPARZYSTY

16 lutego – 22 lutego 2015

23 lutego – 1 marca 2015

2 marca – 8 marca 2015

9 marca  – 15 marca 2015

16 marca – 22 marca 2015

23 marca – 29 marca 2015

30 marca – 5 kwietnia 2015

6 kwietnia – 12 kwietnia 2015

13 kwietnia –19 kwietnia 2015

 20 kwietnia – 26 kwietnia 2015

27 kwietnia – 4 maja 2015

4 maja – 10 maja 2015

11 maja  – 17 maja 2015

18 maja – 24 maja 2015

25 maja – 31 maja 2015

1 czerwca– 7 czerwca 2015

8 czerwca – 14 czerwca 2015

15 czerwca – 21 czerwca 2015

 

Zjazdy*: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny

Ekonomia, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika:

 

I.       13 – 15 lutego /po TNP/

II.      20 – 22 lutego

III.    6-8 marca

IV.    20-22 marca

V.      10-11 kwietnia /po TNP/

VI.    17-19 kwietnia

VII.   24-26 kwietnia /po TNP/

VIII. 15-17 maja

IX.     29-31 maja

X.      12 – 14 czerwca – w trakcie sesji

 

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowe termin / y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3,§13Uchwały nr 7/II/13 Senatu Państwowej Wyższej szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 11 października 2013 r. w sprawie pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich i zasad jego rozliczania)