Plany zajęć

Ogłoszenia i informacje

 

Data dodania Treść Źródło informacji
2017-03-29 Uwaga studenci I roku metalurgii !!

Odrabiany wykład z dr K. Rogóż odbędzie się 5 kwietnia o godz. 15:30-17:00, s. 104B

Dział Organizacji Nauczania
2017-03-24 Uwaga studenci !!

W piątek 24 marca o godz. 15.30 odbędzie się szkolenie biblioteczne.

Termin ostateczny.

Dział Organizacji Nauczania
2017-03-23 Uwaga studenci II roku ekonomii !!

Zaległe zajęcia z dr I. Cech odbędą się:

4 kwietnia, 13:45-15:15, s. 005B

7 kwietnia, 13:45-15:15, s. 103B

 

Dział Organizacji Nauczania
2017-03-21 Uwaga studenci AIR !!

Informacja od dr inż. B. Sulikowskiego !!

W związku z wyjazdem zajęcia w dniach 19-27 maja nie odbędą się.

Zostaną zrealizowane:

1. 22.05.2017 pn, III rok, st. stacjonarne, Metody przetwarzania danych
graficznych, 14:45-17:50, na dzień 11.04 (wtorek, TNP) godziny bez zmian
2. 22.05.2017 pn, II rok, st. stacjonarne, Metody i techniki wspomagania
decyzji, 17:50-20:10, na dzień 11.04 (wtorek, TNP) godziny bez zmian
3. 20.05.2017, sb, I rok, st. niestacjonarne, Metody numeryczne, 15:00-18:15, na
dzień 7.05.2017, niedziela, godziny: 16:45-18:00 (po zajęciach Pawła)
Terminy zostały uzgodnione ze studentami.

Dział Organizacji Nauczania
2017-03-21 Uwaga studenci ekonomii !!

Warunek u prof. I.Kuropki ze Statystyki opisowej dla II roku ekonomii odbędzie się 24 marca o godzinach :

  • egz. 15:30
  • zal. – 17:15
 Dział Organizacji Nauczania
2017-03-21 Uwaga studenci !!

Dyżur i konsultacje Dyrektora Instytutu Humanistycznego zostają przeniesione z dnia 22 marca (środa) na dzień 24 marca (piątek) w godz. 13.00-14.30

 Dział Organizacji Nauczania
2017-03-20 Uwaga studenci pedagogiki !!

W poniedziałek 20 marca nie odbędą się zajęcia z dr J. Cichlą. Zostają przeniesione na piątek 24 marca

Dział Organizacji Nauczania
2017-03-20 Uwaga studenci pedagogiki I roku  !!

We wtorek 21 marca zajęcia z dr A. Ostrowską nie odbędą się. Zrealizowane zostaną w terminie późniejszym

 Dział Organizacji Nauczania
2017-03-20 Uwaga studenci metalurgii II roku !!

Zajęcia z dr K. Rogóż we wtorek 21 marca nie odbędą się. Termin odrabianych zajęć zostanie podany w najbliższym czasie

 Dział Organizacji Nauczania
2017-03-20 Uwaga studenci Instytutu Politechnicznego !!

Zajęcia z prof. M. Witczakiem w środę 22 marca odbędą się w formie elearningu.

 Dział Organizacji Nauczania
 2017-03-16 Uwaga studenci Instytutu Politechnicznego !!

Zajęcia matematyczne z dr G.Mielczarkiem dnia 5 kwietnia nie odbędą się. Odrobione zostaną 26 kwietnia w tych samych godzinach – sala 203B

 Dział Organizacji Nauczania
2017-03-16 Uwaga studenci Pedagogiki – studia magisterskie stacjonarne – informacja od mgr A. Matusiak !!

Zajęcia 7.04 2017 roku odbędą się w salce treningowej na obiekcie Chrobry Głogów od godz. 12.00 do 13.00 Zbiórka o godz. 11.45 przy portierni. Obowiązuje strój sportowy. W dalszej części zajęć idziemy na siłownię, proszę zabrać ręcznik i obuwie zmienne

Dział Organizacji Nauczania
2017-03-15 Uwaga studenci met II roku !!

Zajęcia z dr K. Rogóż, które zostały odwołane dnia 7 marca zostaną zrealizowane 30 marca o godz. 17:00, s. 104B

Dział Organizacji Nauczania
2017-03-15 Studenci wnioskujący o indywidualny tok nauczania oraz wpis warunkowy!

Proszę odebrać decyzje w Dziekanacie

(w godzinach urzędowania!!)

Dziekanat
2017-03-14 Uwaga studenci IE !!

W środę 15 marca  nie odbędą się zajęcia z mgr E. Pastor. Odrobione zostaną 22 marca od godz. 18:35

Dział Organizacji Nauczania
2017-03-14 Uwaga studenci IH !!

W środę 15 marca dyżur dr S. Lisewskiej przełożony na godz. 11:00-12:00

Dział Organizacji Nauczania
2017-03-14 Uwaga studenci ekonomii !!

Zajęcia z dr I. Cech w dniach 14-15 marca nie odbędą się.

Terminy odrabianych zajęć:

3 rok – środy parzyste 22 marca, 5 kwietnia g.8:30-10:00

2 rok – do ustalenia w późniejszym terminie

Dział Organizacji Nauczania
2017-03-09 Uwaga studenci FIR I roku !!

Zajęcia z dr hab. I.Kuropką – wykład o 8:30- odbędą się wyjątkowo w sali 103B

Dział Organizacji Nauczania
2017-03-08 Uwaga studenci pedagogiki !!

Zajęcia z dr A. Soroką-Fedorczuk w dniach 9-10 marca zostają odwołane

 Dział Organizacji Nauczania
 2017-03-07 Uwaga studenci metalurgii  roku !!

Zajęcia z dr K. Rogóż we wtorek 7 marca nie odbędą się. Zostaną zrealizowane w terminie późniejszym.

 Dział Organizacji Nauczania
2017-03-06 Uwaga studenci pedagogiki !!

Zajęcia z prof. E. Józefowskim dnia 25 kwietnia nie odbędą się. Zostaną zrealizowane w tych samych godzinach dnia 4 kwietnia, sala 101B

Dział Organizacji Nauczania
2017-03-06 Uwaga studenci – zajęcia z dr A. Bujakiem  – informacja dla studiów stacjonarnych !!

Dnia 14 marca nie odbędą się. Zostaną zrealizowane w sali 110A:

1. Pedagogika MGR: Andragogika: 28. 03. 2017r. godz. 8.30.
2. Pedagogika MGR: Pedagogika Ogólna: 28. 03. 2017r. godz. 10.30.
3. Nowe Media lic. : Socjologia: 07. 03. 2017r. godz. 18.30.
Dział Organizacji Nauczania
2017-03-06 Uwaga studenci metalurgii I roku !!

Zajęcia z dr K. Rogóż w poniedziałek 6 marca nie odbędą się. Zostaną zrealizowane w terminie późniejszym.

Dział Organizacji Nauczania
2017-03-06 Uwaga studenci !!

10 marca tj. w piątek zajęcia z mgr M. Komorowską na studiach stacjonarnych odbędą się w formie e-learningu

Dział Organizacji Nauczania
2017-02-28 Studenci!!!

Dnia 1 marca br. rozpoczynamy rekrutację do uczelnianego żłobka “Maluch” na rok szkolny 2017/2018.

Jeżeli chcesz, żeby Twoje dziecko uczęszczało do żłobka od września  2017 r, formularz zgłoszeniowy musisz złożyć już teraz.

Więcej informacji: Biuro Projektów p. 119

Biuro Projektów
2017-02-28 Uwaga studenci pedagogiki I roku !!

W czwartek 2 marca zajęcia z Technologii informacyjnej odbędą się wg następującego harmonogramu:

grupa I – godz.9:30

grupa II – godz. 10:00

Dział Organizacji Nauczania
2017-02-27 Uwaga studenci ekonomii III roku !!

W środę nie odbędą się zajęcia z mgr D. Korcz. Zostaną zrealizowane w kolejnym tygodniu tj. 8 marca po ostatnich zajęciach

Dział Organizacji Nauczania
2017-02-27 Uwaga studenci !!

W dniach 1-3 marca nie odbędą się zajęcia z dr inż. P. Modzelem. Zajęcia zostaną zrealizowane w innym terminie

Dział Organizacji Nauczania
2017-02-27 Uwaga studenci Finansów i Rachunkowości – rok I !!

Zajęcia z j. angielskiego z mgr A. Sarata-Borowieckim
zostały przeniesione w środę z g. 10:15 na g. 12:00 – 13:30 !
 Dział Organizacji Nauczania
 2017-02-23 Przypomnienie !!

Uwaga studenci I roku !!

Szkolenie BHP – termin – 24 lutego, godz. 15:15.

Dla studentów I roku szkolenie jest obowiązkowe kończące się wpisem do indeksu

Dział Organizacji Nauczania
2017-02-23 Uwaga studenci pedagogiki !!

W piątek 24 lutego nie odbędą się zajęcia z dr A. Soroką-Fedorczuk

Dział Organizacji Nauczania
2017-02-21 Do dnia 10 marca br. trwa nabór wniosków studentów na wyjazdy zagraniczne w ramach Programu Erasmus+ w celu realizacji praktyk studenckich/absolwenckich. Biuro Projektów
2017-02-20
Uwaga studenci !!
W środę 22 lutego nie odbędą się zajęcia z mgr M. Komorowską. Zostaną zrealizowane w terminie późniejszym jako zajęcia elearningowe
Dział Organizacji Nauczania
2017-02-20
Uwaga studenci Instytutu Politechnicznego !!
W dniach 21 – 24 lutego nie odbędą się zajęcia z dr inż. M. Luzarem
Dział Organizacji Nauczania
2017-02-20
Uwaga studenci  I roku pedagogiki !!
Zajęcia z dr A. Ostrowską we wtorek 21 lutego nie odbędą się, odrobione zostaną czwartek 23 lutego w godz. 17:05-20:10
Dział Organizacji Nauczania
2017-02-20
OGŁOSZENIE NIEAKTUALNE !!
Zajęcia odbędą się zgodnie z planem.
Uwaga studenci – informacja od dr J. Lipińskiej-Lokś !! 
W poniedziałek 27 lutego nie odbędą się zajęcia z dr J. Lipińską-Lokś. Odrobione zostaną 24 lutego w godz. 8:30-11:45 oraz 13 marca 13:45-15:15
Dział Organizacji Nauczania
2017-02-20
Uwaga studenci – informacja od dr A.Soroki-Fedorczuk !!
Wykładowca dostępny będzie w czwartek 23 lutego tj. w czwartek od godz. 8:30
Dział Organizacji Nauczania
2017-02-20
Uwaga studenci Instytutu Politechnicznego !!
W poniedziałek 20 lutego zajęcia matematyczne z mgr B. Merdasem odbędą się od godz. 15:30. Wcześniejsze zajęcia są odwołane,zrealizowane zostaną w późniejszym terminie
Dział Organizacji Nauczania
2017-02-20
Uwaga studenci ekonomii III roku !!
W poniedziałek 20 lutego zaplanowane zajęcia nie odbędą się
Dział Organizacji Nauczania
2017-02-15
Uwaga studenci metalurgii !!
Zajęcia z dr inż S. Biernatem dnia 23 lutego rozpoczną się od godziny 16:15
Dział Organizacji Nauczania
2017-02-14
Uwaga studenci – informacja od dr I. Cech !!
Wpisy odbędą się dnia 16 lutego tj. czwartek o godz. 9:00
Dział Organizacji Nauczania
2017-02-13
Uwaga studenci – informacja od prof. J. Łyko !!
Zajęcia 20 lutego nie odbędą się. Odrabianie zajęć:
Fir I rok – 27 lutego w tych samych godzinach, s. 103B
Ped II rok – 6 marca oraz 20 marca 18:40-20:00
Dział Organizacji Nauczania
2017-02-10
Uwaga studenci metalurgii II roku.
Poprawka egzaminu z dr inż. K. Pantoł zostaje przeniesiona na środę 15 lutego, godz. 16:00
Dział Organizacji Nauczania
2017-02-10
Uwaga studenci metalurgii III roku !!
Zajęcia z mgr inż G. Lewandowskim 23 lutego nie odbędą się
Dział Organizacji Nauczania
2017-02-10
Uwaga studenci automatyki i robotyki !!
W dniach 20-21 luty nie odbędą się zajęcia z dr inż. E. Banaczyk
Dział Organizacji Nauczania
2017-02-08
Uwaga studenci !!
Informacja od dr A. Jeżowskiego. Zaległe wpisy, konsultacje, zaliczenia – 16 lutego, godz. 10:00,
Dział Organizacji Nauczania
2017-02-08
Uwaga studenci ekonomii !!
Poprawka u dr T. Ciesielczyk odbędzie się 10 lutego o godz. 11, sala 109A
Dział Organizacji Nauczania
2017-02-02
Informacja od mgr M. Komorowskiej !!
Wykładowca dostępny będzie na uczelni w piątek 10 lutego o godz. 17:30 – zaległe wpisy, zaliczenia, konsultacje
Dział Organizacji Nauczania
2017-02-02
Informacja od mgr B. Hanaczewskiej !!
Wykładowca dostępny będzie na uczelnie w środę 8 lutego o godz. 18:40 – zaległe wpisy, zaliczenia, konsultacje
Dział Organizacji Nauczania
2017-02-02
Konsultacje z kierownikiem Studium Języków Obcych odbędą się w środę,tj 8
lutego 2017r. o
godz 17.30 w sali 101 B
Dział Organizacji Nauczania
2017-01-31
Konsultacje kierownika Studium Języków Obcych mgr Anna Akielaszek-Witczak
odbędą się w piątek, tj 3.01.2017, od godz. 16.00 do 17.30 w sali 101 B 
– ogłoszenie nieaktualne
Dział Organizacji Nauczania
2017-01-31
Informacja od dr J. Lipińskiej-Lokś !!

Konsultacje w czasie sesji i zaległe wpisy: 30.01.2017r., godz. 11.00 – 12.00, sala 110.

6.02. 2017r., godz. 11.00 – 12.00, sala 110.

16.02.2017r. , godz. 14.30 – 15.30, sala 110

Dział Organizacji Nauczania
2017-01-31
Uwaga studenci Metalurgii IV roku !!
Egzamin u dr inż. E. Banaczyk odbędzie się 31 stycznia o godz. 17:00
Dział Organizacji Nauczania
2017-01-30
Uwaga studenci Nowych Mediów !!
Egzamin z dr S. Lisewską zostaje przełożony na 3 lutego 2017 r. , g. 12:30
Dział Organizacji Nauczania
 2017-01-30
Uwaga studenci !!
Wpisy u dr A. Ostrowskiej – sala 201 B !!
poniedziałek 30 stycznia, g. 15:40-16:45
środa 1 lutego, g. 14:00-14:30
sobota 4 lutego, g. 8:00-10:00
 
Dział Organizacji Nauczania
2017-01-30 Uwaga studenci Air II rok – informacja od mgr B. Hanaczewskiej !!

Zajęcia z języka angielskiego z mgr B. Hanaczewską
zamiast spotkania 7 lutego spotykamy się we wtorek 31 stycznia o godz. 18.40.
Dwa kolejne bloki odbędą się w e-learningu.

Dział Organizacji Nauczania
2017-01-30 Uwaga studenci Instytutu Humanistycznego !!

Wpisy, zaliczenia i konsultacje z prof. Józefowskim zostają przeniesione na 14 lutego 2017 r. (od godz. 13:00)

 Dział Organizacji Nauczania
 2017-01-27 Uwaga studenci – informacja od mgr E.Pastor !!

Dodatkowe zaliczenia i wpisy oraz konsultacje odbędą się 01.02.2017 roku od 13:45 do 15:30 sala 201b. Ponadto dodatkowe konsultacje / praktyki – piętek 03.02.2017, 10.02.2017 od 10:00-11:00 sala 201b, oraz środa 8.02.2017 – 13:45-14:45 sala 201b.
W razie pytań studentów proszę o kontakt tel. 692-826-682
 Dział Organizacji Nauczania
2017-01-27 Uwaga studenci – informacja od mgr D. Sczanieckiego !!

Zaległe wpisy odbędą się 2 lutego, godz. 15:30, s. 102B

Dział Organizacji Nauczania
2017-01-23 Uwaga studenci – informacja od mgr A. Matusiak !!

Zaliczenia uzyskać można wyłącznie w piątek 27 stycznia w godz. 8:30-15:00 sala 206B lub 207B. Zaległe prace można przesyłać mailem na adres akolada@wp.pl

Dział Organizacji Nauczania
2017-01-23 Uwaga studenci I roku !!

Szkolenie BHP – termin – 24 lutego, godz. 15:15.

Dla studentów I roku szkolenie jest obowiązkowe kończące się wpisem do indeksu

Dział Organizacji Nauczania
2017-01-20 Uwaga studenci – informacja od dr I. Cech !!

Zajęcia do 20 stycznia nie odbędą się. Rok III – proszę o zgłoszenie się mailowo do wykładowcy: cech@pwsz.glogow.pl

Dział Organizacji Nauczania
2017-01-20 Studenci IV roku Automatyki i robotyki
oraz Metalurgii !!
Prosimy pilnie odebrać  decyzje o przesunięciu terminy oddania prac dyplomowych. Decyzje odbiera się osobiście w godzinach urzędowania Dziekanatu
Dziekanat
 2016-10-01

UWAGA STUDENCI !!!

 Przypominamy, iż zgodnie z Regulaminem Studiów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie § 14 ust. 6 Student zobowiązany jest w terminie 7 dni od zakończenia sesji poprawkowej do złożenia w Dziekanacie Uczelni indeksu oraz karty okresowych osiągnięć studenta.

 Studenci, którzy nie mieli egzaminów poprawkowych powinni niezwłocznie oddać indeks wraz z kartą. 

Obowiązkiem studenta jest dopełnienie wszystkich formalności związanych z uzyskaniem wpisu do indeksu
i karty okresowych osiągnięć studenta.

Brak wpisu w jednym z tych dokumentów traktuje się jako niedopełnienie warunków zaliczenia przedmiotu.

 

Informujemy, że nie będą wydawane studentowi zaświadczenia, jeżeli nie zostanie złożony w Dziekanacie uzupełniony indeks wraz z kartą okresowych osiągnięć studenta.

DZIEKANAT Studenci przystępujący do obrony !!!!Kompletnie uzupełnione indeksy wraz z kartami okresowych osiągnięć studenta należy złozyć w Dziekanacie nie później niż tydzień przed wyznaczym terminem obrony.Przypominamy, iż Dziekanat Uczelni czynny od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-14.00dodatkowo w tygodnie “zjazdowe” – piątki  od godz. 10.00-18.00 oraz w soboty od 8.30 do 14.00Studenci niestacjonarni – proszę nie zapomnieć o braku zaległosci finansowych !!!DZIEKANAT29.01.2014Studenci mający Indywidualną Organizację Studiów !!!Informuję, iż zostaliści zobowiązani do indywidualnych konsultacji z wykładowcami oraz ustalenia terminów zaliczeń i egzaminów, założenia zeszytu obejmującego: nazwę przedmiotu, stopień/tytuł, imię i nazwisko wykładowcy, numer i datę konsultacji lub datę uczestnictwa w zajęciach, treści obowiązujące do zaliczenia przedmiotu, formę zaliczenia przedmiotu, podpis wykładowcy i studenta.Należało się zgłosić z ww. zeszytem do dziekanatu przed rozpoczęciem sesji egzaminacyjnej. W związku z powyższym minął termin  wypełnienia zobowiązania.Dyrektor Instytutu ma prawo odmówić przyznania takiego trybu nauczania na semestr następny osobie, która terminowa nie rozliczyła się ze swoich zobowiązań

Dziekanat

 

Semestr zimowy – rok akademicki  2016/2017

TYDZIEŃ PARZYSTY TYDZIEŃ NIEPARZYSTY
3 października – 9 października 2016 10 października – 16 października 2016
17 października – 23 października 2016 24 października – 30 października 2016
31 października – 6 listopada 2016 7 listopada – 13 listopada 2016
14 listopada – 20 listopada 2016 21 listopada – 27 listopada 2016
28 listopada – 4 grudnia 2016  5 grudnia  – 11 grudnia 2016
12 grudnia – 18 grudnia 2016 19 grudnia– 25 grudnia 2016
26 grudnia – 1 stycznia 2017 2 stycznia – 8 stycznia 2017
9 stycznia – 15 stycznia 2017 16 stycznia – 22 stycznia 2017
23 stycznia – 29 stycznia 2017

Zjazdy*: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny

finanse i rachunkowość, ekonomia, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika, nowe media:

 

Zjazdy po TP

 I.     30 września – 2 października /po TNP/

II.     7-9 października

III.    21-23  października

IV.    4-6 listopada

V.      18-20 listopada

VI.     2-4 grudnia

VII.   16-18 grudnia

VIII.  13-15 stycznia

IX.     27-29 stycznia

 

Semestr letni – rok akademicki  2016/2017

 

TYDZIEŃ PARZYSTY TYDZIEŃ NIEPARZYSTY
20 lutego – 26 lutego 2017 27 lutego – 5 marca 2017
6 marca – 12 marca 2017 13 marca  – 19 marca 2017
20 marca – 26 marca 2017 27 marca – 2 kwietnia 2017
3 kwietnia– 9 kwietnia 2017 10 kwietnia – 16 kwietnia 2017
17 kwietnia –23 kwietnia 2017  24 kwietnia – 30 kwietnia 2017
1 maja – 7 maja 2017 8 maja – 14 maja 2017
15 maja  – 21 maja 2017 22 maja – 28 maja 2017
29 maja– 4 czerwca 2017 5 czerwca – 11 czerwca 2017

 

 

Zjazdy*: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny

finanse i rachunkowość, ekonomia, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika, nowe media:

 

Zjazdy po TP

 I.     17 – 19 lutego /po TNP/

II.     24-26 luty

III.   10 – 12 marca

IV.   24-26 marca

V.   7-9 kwietnia

VI.  21-23 kwietnia

VII.  5-7 maja

VIII.  19-21 maja

IX.   2-3 czerwca /niedziela- Zielone Świątki/

X.   9-11 czerwca /po TNP/

 

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowe termin / y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3,§13Uchwały nr 7/II/13 Senatu Państwowej Wyższej szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 11 października 2013 r. w sprawie pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich i zasad jego rozliczania)

 

ORGANIZACJA ROKU AKADEMICKIEGO 2016/2017

7 października 2016 r. –uroczysta inauguracja roku akademickiego;

Semestr zimowy:      01.10.2016 19.02.2017

zajęcia dydaktyczne:  1 października 2016 – 29 stycznia 2017

przerwa świąteczno–noworoczna: 23 grudnia 2016 – 2 stycznia 2017

sesja egzaminacyjna: 30 stycznia 2017– 12 lutego 2017

sesja poprawkowa: 13 lutego 2017 – 19 lutego 2017

Semestr letni:   20.02.2017 – 30.09.2017

zajęcia dydaktyczne:  20 lutego 2017 – 11 czerwca 2017

przerwa świąteczna: 13 kwietnia 2017 – 19 kwietnia 2017

sesja egzaminacyjna: 12 czerwca 2017 –25 czerwca 2017

sesja poprawkowa: 4 września 2017 – 18 września 2017

Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych:

31 października 2016,  2 maja 2017

ZWYCZAJNE POSIEDZENIA SENATU W ROKU AKADEMICKIM 2016/2017

23 wrzesień

18 listopad

16 grudzień

27 styczeń

10 marzec

21 kwiecień

19 maj

23 czerwiec

Semestr zimowy – rok akademicki  2015/2016

 

TYDZIEŃ PARZYSTY

TYDZIEŃ NIEPARZYSTY

1 października – 4 października 2015

5 października – 11 października 2015

12 października – 18 października 2015

19 października – 25 października 2015

26 października – 1 listopada 2015

2 listopada – 8 listopada 2015

9 listopada – 15 listopada 2015

16 listopada – 22 listopada 2015

23 listopada–29 listopada 2015

 30 listopada  – 6 grudnia 2015

7 grudnia – 13 grudnia 2015

14 grudnia– 20 grudnia 2015

21 grudnia – 27 grudnia 2015

28 grudnia – 3 stycznia 2016

4 stycznia – 10 stycznia 2016

11 stycznia – 17 stycznia 2016

18 stycznia – 24 stycznia 2016

25 stycznia – 31 stycznia 2016

 

 

Zjazdy*: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny

ekonomia, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika, nowe media:

 

 

Zjazdy po TNP

 

I.       2-4 października /po TP/

II.      9-11 października

III.    23-25  października

IV.    6-8 listopada

V.      20-22 listopada

VI.    4-6 grudnia

VII.   18-20 grudnia

VIII.  8-10 stycznia /po TP/

IX.    15-17 stycznia

X.      29-31 stycznia

 

 

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowe termin / y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3,§13Uchwały nr 7/II/13 Senatu Państwowej Wyższej szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 11 października 2013 r. w sprawie pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich i zasad jego rozliczania)

 

 

 

 

Semestr letni – rok akademicki  2015/2016

 

TYDZIEŃ PARZYSTY

TYDZIEŃ NIEPARZYSTY

15 lutego – 21 lutego 2016

22 lutego – 28 lutego 2016

29 lutego – 6 marca 2016

7 marca  – 13 marca 2016

14 marca – 20 marca 2016

21 marca – 27 marca 2016

28 marca – 3 kwietnia 2016

4 kwietnia – 10 kwietnia 2016

11 kwietnia –17 kwietnia 2016

 18 kwietnia – 24 kwietnia 2016

25 kwietnia – 1 maja 2016

2 maja – 8 maja 2016

9 maja  – 15 maja 2016

16 maja – 22 maja 2016

23 maja – 29 maja 2016

30 maja– 5 czerwca 2016

6 czerwca – 12 czerwca 2016

13 czerwca – 19 czerwca 2016

 

 

Zjazdy*: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny

Ekonomia, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika, nowe media:

 

Zjazdy po TNP

 

I.       12 – 14 lutego

II.      26 – 28 lutego

III.    11 – 13 marca

IV.    18 – 20 marca /po TP/

V.      8-10 kwietnia

VI.    22-24 kwietnia

VII.   6-7 maja

VIII. 20 – 22 maja

IX.     3-5 czerwca

X.      10 – 12 czerwca /po TP/

 

 

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowe termin / y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3,§13Uchwały nr 7/II/13 Senatu Państwowej Wyższej szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 11 października 2013 r. w sprawie pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich i zasad jego rozliczania)