Plany zajęć

Ogłoszenia i informacje

 

 

Data dodania Treść

Źródło informacji

   2015-04-27

Uwaga studenci kulturoznawstwa !!

Zajęcia z dr hab. A. Majkowską dnia 30 kwietnia zostaną odwołane. Odrobione zostaną 14 maja o godz. 11:30 (II rok kulturoznawstwa)

Dział Organizacji

Nauczania 

  2015-04-27

PRACE INŻYNIERSKIE !!

Dział Organizacji Nauczania w dniach 28-29 kwietnia (wtorek-środa) będzie nieczynny !!

Prace inżynierskie należy składać 27 i 30 kwietnia (poniedziałek, piątek)

Dział Organizacji

Nauczania 

2015-04-27

Uwaga studenci pedagogiki!!

Dnia 12 i 19 maja nie odbędą  się zajęcia z mgr A. Ostrowską. Odrobione zostaną 5 maja o godz. 14:45

Dział Organizacji

Nauczania 

 2015-2015-04-2704-24

WYBORY MISS I MISSTERA PWSZ ROKU AKADEMICKIEGO 2014/2015

Jesteś miłą/y, energiczną/y, z temperamentem kobietą/mężczyzną i na dodatek nie brak ci urody????? Oczywiście z zaznaczeniem, że każda kobieta jest piękna a szczególnie jeśli jest naszą studentką ;) Albo jest taka osoba w twoim środowisku lecz brak jej śmiałości??

Zrób jedną prostą czynność…..

Zgłoś kandydaturę swoją lub swojej/go koleżanki/kolegi na adres mailowy russ@pwsz.glogow.pl podając IMIĘ, NAZWISKO I ROK STUDIÓW ORAZ KIERUNEK.

NIE ZWLEKAJ CZEKAMY WŁAŚNIE NA CIEBIE!!!!

NA ZGŁOSZENIA CZEKAMY DO 28.04.2015 roku

 RUSS
 2015-04-23 

Uwaga studenci !!

Zajęcia z dr inż. S. Biernatem w dniu 24 kwiecień zajęcia z “Metod przetwarzania danych graficznych (AiR 3rok) przeprowadzone zostaną w formie e-learningowej.
Zajęcia laboratoryjne (Procesy metalurgii ekstrakcyjnej – 2 rok, metalurgia) odbędą się normalnie (9.45 – 12.00).

Dział Organizacji

Nauczania 

 

  2015-04-22

Uwaga studenci – zajęcia z mgr M. Komorowską dnia 30 kwietnia odbędą się w formie elearningu !!

30 kwietnia 2015r. (czwartek)
1. EKONOMIA I DZIENNE 09.45-11.15
2. PEDAGOGIKA I DZIENNE 11.30-13.00

Dział Organizacji

Nauczania 

 

 2015-04-22

Uwaga studenci ekonomii !!

Dodatkowe konsultacje w sprawie praktyk odbędą się 24.04.2015 o 18:15 do 19:15 sala 201B

Opiekun praktyk 

mgr Ewa Pastor

  2015-04-22

Uwaga studenci automatyki i robotyki!!

Zajęcia z dr hab. M. Witczakiem 22 kwietnia odbędą się w formie e-learningu.

Dział Organizacji

Nauczania 

  2015-04-20

Uwaga studenci grafiki i pedagogiki !!

Zajęcia z dr hab. E. Józefowskim dnia 5 maja nie odbędą się.

Zostają przeniesione na dzień 12 maja

Dział Organizacji

Nauczania 

 2015-04-20

Uwaga studenci ekonomii !!

W dniach 28 kwietnia i 5 maja nie odbędą się zajęcia z prof. J. Łyko. Harmonogram odpracowania zajęć zostanie podany przez wykładowcę

 

Dział Organizacji

Nauczania 

    2015-04-20

Uwaga studenci pedagogiki II roku !!

W dniach 28 kwietnia i 5 maja nie odbędą się zajęcia z prof. J. Łyko. Zajęcia zostaną zrealizowane 12 i 26 maja w godz. 11:30-13:00

Dział Organizacji

Nauczania 

   2015-04-20

Uwaga studenci metalurgii !!

Zajęcia z “Teorii procesów metalurgicznych” z dr inż. S. Biernatem- ćwiczenia z dnia 21 kwietnia 2015  zostaną zrealizowane w formie e-learningowej, natomiast zajęcia laboratoryjne zrealizowane zostaną za tydzień 28 kwietnia 2015r..

 

Dział Organizacji

Nauczania 

  2015-04-20

Uwaga studenci metalurgii !!

W dniach 20-21 kwietnia nie odbędą się zajęcia z prof. zw. A. Bydałkiem

Dział Organizacji

Nauczania 

 2015-04-17

Uwaga studenci pedagogiki!!

Konsultacje w sprawie praktyk z mgr Alicją Ostrowską odbędą się w piątek 17 kwietnia 16.00 -17.30 w sali 022

Dział Organizacji

Nauczania 

  2015-04-16 

Uwaga studenci automatyki!!

Zajęcia z dr hab. inż. K. Patanem w piątek 17 kwietnia nie odbędą.

Dział Organizacji

Nauczania 

  2015-04-16

Uwaga studenci pedagogiki!!

Zajęcia z dr M. Nyczaj-Drąg w dniach 17-18 kwietnia nie odbędą się. 

Dział Organizacji

Nauczania 

 2015-04-16

Uwaga studenci – wyjazd dydaktyczny 17-18 kwietnia !!

Informujemy, że wyjazd zaplanowany jest spod PWSZ w piątek 17 kwietnia o godz. 6:00, proszę o terminowe przybycie. Harmonogram działań w NGK:

11:00 – 11:45 prezentacja o firmie
11:45 – 12:00 szkolenie BHP
12:00 – 13:15 plant tour DPF/ LSH
13:15 – 13:45 obiad 
13:45 – 15:00 plant tour LSH/ DPF

Następnie przejazd do Krakowa, dr inż. A. Klepka poinformuje Was jutro o szczegółach. W sobotę przejmuje Was dr hab. M. Giergiel. 

Wyjazd z Krakowa planowany ok. 14-15

Dział Organizacji

Nauczania

 

 2015-04-14 

Uwaga studenci!!

W dniach 14-15 kwietnia zajęcia z dr inż. K. Pantoł nie odbędą się

Dział Organizacji

Nauczania

  2015-04-13

Uwaga studenci pedagogiki!!

Dnia 14 kwietnia nie odbędą się zajęcia z Technologii informacyjnej z dr K. Rusak

Dział Organizacji

Nauczania

  2015-04-09

Uwaga studenci grafiki!!

Dnia 10 marca nie odbędą się zajęcia z prof. zw. P. Tyszkiewiczem. Termin odrobienia zostanie podany w późniejszym terminie.

Dział Organizacji

Nauczania

 2015-04-08

O autyzmie!!

13 kwietnia 2015 roku od godz. 12.30 do godz. 13.30

zapraszamy

studentów, pracowników Uczelni, pedagogów i uczniów głogowskich szkół, rodzicówi wszystkich zainteresowanych podjętą problematyką

na wykład otwarty: „Autyzm wyzwaniem naszych czasów”

(aula 012 B).

Szczegóły na stronie głównej Uczelni.

Dział Organizacji

Nauczania

 

  2015-04-08

Uwaga studenci!!

W dniach 9-10 kwietnia nie odbędą się zajęcia z dr J. Herbergerem.

Dział Organizacji

Nauczania

  2015-04-08 

Uwaga studenci peadagogiki!!

Dnia 13 kwietnia nie odbędą się zajęcia z dr A. Soroką-Fedorczuk. Zostaną zrealizowane 8 maja – sala 206B:

P2 rok, ep – godz. 8:00-9:30

P2 rok, op-wych – godz. 9:45-11:15

P3 rok, ep – godz. 11:30-13:00

 

Dnia 20 kwietnia nie odbędą się zajęcia z dr A. Soroką-Fedorczuk. Zostaną zrealizowane 15 maja – sala 206B:

P2 rok, op-wych – godz. 8:00-9:30

P2 rok, ep – godz. 9:45-13:00

P3 rok, ep – godz. 13:15-16:30

 

 

Dział Organizacji

Nauczania

  2015-04-08

Uwaga studenci Met i AiR !!

Dnia 10 kwietnia zajęcia z dr inż S. Biernatem – “Metody przetwarzania danych graficznych” odbędą się w formie e-learningu, natomiast zajęcia z “Procesów metalurgi ekstrakcyjnej zostają przeniesione na 24 kwietnia.

Dział Organizacji

Nauczania

   2015-04-08

Uwaga studenci!!

W dniach 9-10 kwietnia nie odbędą się zajęcia z mgr A. Akielaszek-Witczak oraz mgr M. Komorowską

Dział Organizacji

Nauczania

   2015-04-03

Uwaga studenci pedagogiki!!

13 kwietnia nie odbędą się zajęcia z dr K. Sępowicz-Buczko. Zrealizowane zostaną wg poniższego harmonogramu:

 

Pedagogika II rok

 30.04. 2015 r. na godz. 9.45- 13.00 – przedmiot Wybrane zagadnienia prawa rodzinnego opiekuńczego i nieletnich. 

Pedagogika III rok

 24.04.2015r.
na godz. 9.45 – 14.45 – przedmiot Działania profilaktyczne i opiekuńcze w praktyce.

Dział Organizacji

Nauczania

 

   2015-03-31

Uwaga studenci ekonomii !! 

Zajęcia z dr nz. A. Jeżowskim dnia 28 kwietnia nie odbędą się. Zrealizowane zostaną  29 kwietnia wg harmonogramu, sala 109 A :

III rok eko – 11:15-14:45

I rok eko – 15:20-16:50

Dział Organizacji

Nauczania

  2015-03-13 

Uwaga studenci pedagogiki!!

Dnia 24 kwietnia zajęcia z dr W. Adamiakiem zostają odwołane.

Dział Organizacji

Nauczania

  2015-03-04

Uwaga studenci III roku kulturoznawstwa powtarzający rok!!

Przypominamy, że seminarium dyplomowe prowadzi dr hab. A. Majkowska.

Proszę o zgłoszenie się na zajęcia.

Dział Organizacji

Nauczania

2015-03-03 

Dziekanat uczelni czynny:

poniedziałek – wtorek: 10.00-15.30

środa – piątek 10.00-14.00

W czasie zjazdów dla studentów niestacjonarnych:

piątek 16.00-18.00

sobota 8.30-14.00

DZIEKANAT
 2015-03-02

Uwaga studenci AiR!!

Dnia 4 marca nie odbędą się zajęcia z dr hab. M. Witczakiem

Dział Organizacji

Nauczania

 2015-02-27

Uwaga studenci AiR II i III roku – studia stacjonarne i niestacjonarne !!

Przypominam o zapisach na wyjazdy dydaktyczne:

20 marca – Automaticon 2015 – Warszawa

17-18 kwietnia 2015 – Kraków

Proszę studentów o zgłaszanie się celem wpisywania na listę do Działu Organizacji Nauczania – pokój 221, telefonicznie – 76 832 04 32 lub mailowo: m.stachowiak@pwsz,glogow.pl

Termin zgłoszeń upływa 4 marca !!

Dział Organizacji

Nauczania

 14.02.2015 r.

UWAGA STUDENCI !!!

 Przypominamy, iż zgodnie z Regulaminem Studiów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie § 14 ust. 6 Student zobowiązany jest w terminie 7 dni od zakończenia sesji poprawkowej do złożenia w Dziekanacie Uczelni indeksu oraz karty okresowych osiągnięć studenta.

 Studenci, którzy nie mieli egzaminów poprawkowych powinni niezwłocznie oddać indeks wraz z kartą. 

Obowiązkiem studenta jest dopełnienie wszystkich formalności związanych z uzyskaniem wpisu do indeksu
i karty okresowych osiągnięć studenta.

Brak wpisu w jednym z tych dokumentów traktuje się jako niedopełnienie warunków zaliczenia przedmiotu.

 

Informujemy, że nie będą wydawane studentowi zaświadczenia, jeżeli nie zostanie złożony w Dziekanacie uzupełniony indeks wraz z kartą okresowych osiągnięć studenta.

 DZIEKANAT
   2014-11-21
Uwaga studenci !!
Zbieramy nakrętki dla dzieci niepełnosprawnych oraz gry, puzzle i zabawki dla dzieci z Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie. Dary można składać do kartonów znajdujących się przy portierni.
Prosimy o zangażowanie i z góry dziękujemy za okazane wsparcie.

studenci II roku pedagogiki 

mgr A. Ostrowska

 

Studenci przystępujący do obrony !!!!

 Kompletnie uzupełnione indeksy wraz z kartami okresowych osiągnięć studenta należy złozyć w Dziekanacie nie później niż tydzień przed wyznaczym terminem obrony. 

Przypominamy, iż Dziekanat Uczelni czynny od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-14.00

dodatkowo w tygodnie “zjazdowe” – piątki  od godz. 10.00-18.00 oraz w soboty od 8.30 do 14.00

Studenci niestacjonarni – proszę nie zapomnieć o braku zaległosci finansowych !!!

DZIEKANAT

29.01.2014

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Studenci mający Indywidualną Organizację Studiów !!!

Informuję, iż zostaliści zobowiązani do indywidualnych konsultacji z wykładowcami oraz ustalenia terminów zaliczeń i egzaminów, założenia zeszytu obejmującego: nazwę przedmiotu, stopień/tytuł, imię i nazwisko wykładowcy, numer i datę konsultacji lub datę uczestnictwa w zajęciach, treści obowiązujące do zaliczenia przedmiotu, formę zaliczenia przedmiotu, podpis wykładowcy i studenta.

Należało się zgłosić z ww. zeszytem do dziekanatu przed rozpoczęciem sesji egzaminacyjnej. 

 

W związku z powyższym minął termin  wypełnienia zobowiązania.

Dyrektor Instytutu ma prawo odmówić przyznania takiego trybu nauczania na semestr następny osobie, która terminowa nie rozliczyła się ze swoich zobowiązań.

Dziekanat

 

 

Semestr zimowy – rok akademicki  2014/2015

 

TYDZIEŃ PARZYSTY

TYDZIEŃ NIEPARZYSTY

1 października – 5 października 2014

6 października – 12 października 2014

13 października – 19 października 2014

20 października – 26 października 2014

27 października – 2 listopada 2014

3 listopada – 9 listopada 2014

10 listopada – 16 listopada 2014

17 listopada – 23 listopada 2014

24 listopada–30 listopada 2014

 1 grudnia – 7 grudnia 2014

8 grudnia – 14 grudnia 2014

15 grudnia– 21 grudnia 2014

22 grudnia – 28 grudnia 2014

29 grudnia – 4 stycznia 2015

5 stycznia – 12 stycznia 2015

12 stycznia – 18 stycznia 2015

19 stycznia – 25 stycznia 2015

 

 

Zjazdy*: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny

ekonomia, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika:

 

I.       3-5 października /po TP/

II.      10-12 października

III.    24-26  października

IV.    7-9 listopada

V.      21-23 listopada

VI.    5-7 grudnia

VII.   19-21 grudnia

VIII.  9-11 stycznia /po TP/

IX.    16-18 stycznia

X.      23-25 stycznia /po TP/

 

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowe termin / y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3,§13Uchwały nr 7/II/13 Senatu Państwowej Wyższej szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 11 października 2013 r. w sprawie pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich i zasad jego rozliczania)

 

 

 

Semestr letni – rok akademicki  2014/2015

 

TYDZIEŃ PARZYSTY

TYDZIEŃ NIEPARZYSTY

16 lutego – 22 lutego 2015

23 lutego – 1 marca 2015

2 marca – 8 marca 2015

9 marca  – 15 marca 2015

16 marca – 22 marca 2015

23 marca – 29 marca 2015

30 marca – 5 kwietnia 2015

6 kwietnia – 12 kwietnia 2015

13 kwietnia –19 kwietnia 2015

 20 kwietnia – 26 kwietnia 2015

27 kwietnia – 4 maja 2015

4 maja – 10 maja 2015

11 maja  – 17 maja 2015

18 maja – 24 maja 2015

25 maja – 31 maja 2015

1 czerwca– 7 czerwca 2015

8 czerwca – 14 czerwca 2015

15 czerwca – 21 czerwca 2015

 

Zjazdy*: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny

Ekonomia, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika:

 

I.       13 – 15 lutego /po TNP/

II.      20 – 22 lutego

III.    6-8 marca

IV.    20-22 marca

V.      10-11 kwietnia /po TNP/

VI.    17-19 kwietnia

VII.   24-26 kwietnia /po TNP/

VIII. 15-17 maja

IX.     29-31 maja

X.      12 – 14 czerwca – w trakcie sesji

 

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowe termin / y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3,§13Uchwały nr 7/II/13 Senatu Państwowej Wyższej szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 11 października 2013 r. w sprawie pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich i zasad jego rozliczania)