Plany zajęć

Ogłoszenia i informacje

 

 

Data dodania Treść Źródło informacji
2016-02-08 Uwaga studenci – informacja od mgr M. Luzara !!

Konsultacje, wpisy, zaległości – wtorek 9 lutego, sala 303B

Dział OrganizacjiNauczania
2016-02-02 Uwaga studenci – informacja od prof. A. Jeżowskiego !!

Konsultacje, wpisy, zaległości – sobota 13 lutego, godz. 10.30

Dział OrganizacjiNauczania
2016-02-02 Uwaga studenci !!

Informacja od mgr inż. Tadeusza Graczyka

Wszystkich moich studentów, którzy jeszcze nie otrzymali wpisu do indeksu
zapraszam w piątek 05.02.2016 od godz. 13:00 do 17:00 – sala 113.

Dział OrganizacjiNauczania
2016-01-29 Uwaga studenci !! Informacja od mgr A. Matusiak !!

Wykładowca dostępna będzie na Uczelni wyłącznie w piątek 29 stycznia do 19:00 oraz w sobotę do godz. 11:00 w sali 206B /lub informacja na portierni/. Proszę o zgłoszenie się studentów w celu uzupełnienia zaliczeń i wpisów

Dział OrganizacjiNauczania
2016-01-29 Uwaga studenci !!

W dniach 28-30 stycznia nie odbędą się zajęcia z dr inż. G. Góralem oraz dr hab. inż. A. Klepką

Dział OrganizacjiNauczania
2016-01-28 Uwaga studenci !!

Mgr B Hanaczewska – lektor języka angielskiego dostępna będzie na uczelni w poniedziałek 1 lutego w godz. 16:30-19:30

Dział OrganizacjiNauczania
2016-01-27 Uwaga studenci metalurgii !!

W dniach 28 – 29 stycznia nie odbędą się zajęcia z dr inż. R. Hanarzem.

Konsultacje zaliczenia i wpisy – 5 lutego /piątek/ w godz. 9:00-11:00 oraz 15:30-17:00

Dział OrganizacjiNauczania
2016-01-25 Uwaga studenci metalurgii !!

Zajęcia z dr inż. B. Sulikowskim w poniedziałek 25 stycznia nie odbędą się

Dział OrganizacjiNauczania
2016-01-25 Uwaga studenci !!

W dniach 25-26 stycznia nie odbędą się zajęcia z dr hab. K. Skurjat

Dział OrganizacjiNauczania
 2016-01-19 Uwaga studenci !!

Terminy egzaminów w sesji egzaminacyjnej i poprawkowej umieszczone są na podstronach poszczególnych Instytutów w zakładce “dla studenta”

Dział OrganizacjiNauczania
 2016-01-19 Informacja od dr J. Lipińskiej – Lokś !!

Termin konsultacji (+ zaległe wpisy) w sesji egzaminacyjnej

1.02.2016r., godz. 14.00 – 15.30, sala 110;

14.02.2016r. godz. ½ godz. po zakończeniu zajęć na studiach niestacjonarnych

Dział OrganizacjiNauczania
 2016-01-19 W sesji egzaminacyjnej mgr E. Pastor będzie dostępna 02.02 od 10 do 11.30. Pokój 201b. Dział OrganizacjiNauczania
 2016-01-18 Informacja od mgr B. Hanaczewskiej  – lektorat z języka angielskiego !!

w piątek 22. 01 zajęcia z AiR II rok, Air I rok i Metalurgia I rok odbędą
się w formie e-learning

Dział OrganizacjiNauczania
 2016-01-18 Uwaga studenci III Air !!

W środę 20 stycznia zajęcia z prof. zw. M. Witczakiem rozpoczną się od godz.  16:00

Dział OrganizacjiNauczania
 2016-01-18 Uwaga studenci ekonomii I roku !!

We wtorek 19 stycznia w godzinach zajęć z dr K. Czaplą odbędzie się wykład z z prof. zw. J. Łyko z Matematyki. Ćwiczenia dla gr. I rozpoczną się od godz. 12:00, Ćwiczenia dla Grupy II zostają przedłużone do godz. 20:00

Dział OrganizacjiNauczania
2016-01-18 Dnia 17 lutego 2016 r. o godz. 13:00 odbędzie się spotkanie w sprawie realizacji praktyk zagranicznych z programu Erasmus+.

Obecność obowiązkowa dla wszystkich studentów, którzy będą korzystać z programu w roku akademickim 2015/2016.

Przypominamy, że z wyjazdu na praktyki zagraniczne mogą skorzystać również studenci ostatniego roku studiów (tzw. praktyka absolwencka)

Erasmus+
2016-01-18 Uwaga studenci !!!

Dodatkowy kurs języka angielskiego rozpocznie się 17 lutego 2016 r.

Zajęcia realizowane będą w środy w godzinach:

9:00 – 10:30 – angielski biznesowy

10:45 – 12:15 – angielski ogólny

Zajęcia prowadzić będzie mgr Bogusława Hanaczewska.

Erasmus+
2016-01-18 Uwaga studenci !!!

Proszę o zadeklarowanie do dnia 25.01.2016 r. chęci uczestnictwa w wyjazdach w ramach programu Erasmus+ (semestr nauki lub praktyka) w roku akademickim 2016/2017.

Erasmus+
 2016-01-15 Uwaga studenci !!

Pracownia Badań Regionalnych przy PWSZ w Głogowie zwraca się do studentów z prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej rewitalizacji Głogowa.

Link: docs.google.com/forms/d/1vLdz487RAWX5cn4AmUMhAHLGaR_9npFjQwqYxfSi8lQ/viewform?c=0&w=1

O pracowni można również poczytać tutaj: http://pbr.pwsz.glogow.pl/

 

Dział OrganizacjiNauczania
2016-01-13 Szkolenie Biblioteczne – godz. 15:00, sala 209A. Data: 15 stycznia 2016r. Szkolenie obowiązkowe dla osób, które nie zrealizowały go do tej pory. Dział OrganizacjiNauczania
2016-01-13 Zajęcia z języka angielskiego z mgr M. Komorowską !!

15/01/2016 – Ekonomia II St elastyczna, Metalurgia II ST elastyczna,
Pedagogika II ST elastyczna, Pedagogika II NST – zajęcia z mgr Małgorzatą
Komorowską odbędą się w formie e-learning.

20/01/2016 – Pedagogika II ST, Pedagogika I ST – zajęcia z mgr Małgorzatą
Komorowską odbędą się w formie e-learning.

21/01/2016 – Ekonomia I ST, Nowe Media I ST – zajęcia z mgr Małgorzatą
Komorowską odbędą się w formie e-learning

Dział OrganizacjiNauczania
2016-01-13 Uwaga studenci metalurgii I roku !!

W środę 13 stycznia zajęcia z dr inż. K. Pantoł odbędą się w formie e-learningu

Dział OrganizacjiNauczania
2016-01-12 Uwaga studenci !!

Informujemy, że na wniosek RUSS z uwagi na organizację uroczystości Otrzęsin I roku, J.M. Rektor dr Katarzyna Rusak wyraziła zgodę na godziny rektorskie w czwartek 21 stycznia w godz. 8:30-11:45

Dział OrganizacjiNauczania
2016-01-12 Uwaga studenci ekonomii I roku !!

We wtorek 12 stycznia nie odbędą się zajęcia z prof. zw. J. Łyko. Zajęcia z mgr S. Mędrkiem rozpoczną się o godz. 18:15

Dział OrganizacjiNauczania
2016-01-12 Uwaga studenci ekonomii !!

Zajęcia z dr I. Cech dnia 14 stycznia nie odbędą się. Zostaną odrobione 21 stycznia (w kolejnym tygodniu) s. 101B

Dział OrganizacjiNauczania
2016-01-12 Uwaga studenci III roku pedagogiki !!

Przypominam o kończącym się terminie rozliczenia z praktyk. Zaliczenia dokonywane będą w dn.

29. stycznia 16.00-17.30 lub w godzinach dyżurów
mgr Alicja Ostrowska 
2016-01-11 Informacja od mgr E. Pastor !!

Zajęcia dodatkowe dla Metalurgii III rok – logistyka w przedsiębiorstwie czwartek TNP od 15.30 do 17.00. Termin – 28 stycznia 2016. Obecność studentów obowiązkowa.

Dział OrganizacjiNauczania
09.01.2015 Studenci I roku pedagogiki (stacjonarni oraz elastyczni) 

Przypominam, iż zajęcia z rekreacji odbędą się na siłowni i sali według wcześniej ustalonego planu.

 

mgr Aleksandra Matusiak
2016-01-07 Uwaga studenci ekonomii !!

Dnia 7 stycznia – czwartek – nie odbędą się zajęcia z mgr E. Pastor.

Zostaną odrobione 14 stycznia 2016 r.

 

Dnia 8 stycznia zajęcia z mgr E. Pastor odwołane. Zajęcia (eko men III rok) zostaną odrobione w piątek 15 stycznia w godz. 15:30-18:35

Dział OrganizacjiNauczania
2016-01-07 Podział na tygodnie w styczniu 2016 !!

4-10 stycznia – TYDZIEŃ PARZYSTY

11-17 stycznia – TYDZIEŃ NIEPARZYSTY

18-24 stycznia – TYDZIEŃ PARZYSTY

25-31 stycznia – TYDZIEŃ NIEPARZYSTY

Dział OrganizacjiNauczania
2016-01-07 Uwaga studenci ekonomii III rok!!

Zajęcia z dr I. Cech zostają przeniesione z czwartku 14 stycznia na poniedziałek 11 stycznia – godz. 13:45

Dział OrganizacjiNauczania
2015-12-30 Uwaga studenci automatyki i robotyki IV rok !!

Termin złożenia prac inżynierskich upływa z dniem 25 stycznia 2016 r.

Prace należy składać w Dziale Organizacji Nauczania, biuro 221

Dział OrganizacjiNauczania
2015-12-22 Kolejny cykl warsztatów z native speakerem

Koordynator  Erasmus+ zaprasza na warsztaty w językowe w dniach:

13 stycznia 2016 r. w godz. 17:00 – 19:00

14 stycznia 2016 r.  w godz. 9:00 – 13:00

Zajęcia z języka niemieckiego poprowadzi Bjӧrn Hensel, natomiast z języka angielskiego Matthias Brasching.

Warsztaty obejmują: rozmowę kwalifikacyjną oraz język biznesowy

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na zajęcia.

Zapisy w Biurze Erasmus + pok. 119 lub mailem erasmus@pwsz.glogow.pl

Zapisy przyjmujemy do dnia 11 stycznia do godz. 15:00.

Biuro Erasmus+
2015-12-14 Uwaga studenci !!

Zajęcia z mgr inż. T. Graczykiem w dniach 17.01 – 30.01 odbędą się w e-learningu

Dział OrganizacjiNauczania
2015-12-09 Uwaga studenci pedagogiki!!

Dnia 7 stycznia nie odbędą się zajęcia z dr J. Herbergerem. Odrobione zostaną w dniach 14 i 21 stycznia w grupach zgodnie z wytycznymi wykładowcy

Dział OrganizacjiNauczania
 2015-11-23 Uwaga studenci ekonomii I roku – socjologia.

Zajęcia z Socjologii odbywać sie będą w następujących terminach :

27 XI / 11 XII / 18 XII / 8 I / 15 I / 29 I

 Dział OrganizacjiNauczania
2015-11-17 Uwaga studenci – zmiana terminów zajęć u dr K. Chmieleckiego !! – dotyczy zajęć na studiach stacjonarnych !!

Zajęcia z 21 i 22 grudnia zostają przeniesione na następujące terminy:

11 styczna 2016 roku – sala 102B
8.30 – 10.00 Komunikacja społeczna – wykład
10.15 – 11.45 Komunikacja społeczna – ćwiczenia
12.00 – 13.30 Teoria nowych mediów – wykład
15.30 – 18.45 Wiedza o mediach – wykład

12 stycznia 2016 roku – sala102B
8.30 – 10.00 Teoria nowych mediów – wykład
10.15 – 11.45 Reklama i marketing – ćwiczenia
12.00 – 13.30 Internet i nowe media – wykład
13.45 – 15.15 Media w praktyce op.-wych. – sala 105B

 

Dział OrganizacjiNauczania
2015-10-29 Uwaga studenci Air i Ped !!

Zajęcia z dr inż. P. Modzelem z Ochrony własności intelektualnej odbywać się będą w środy w terminach  04.11;18.11;25.11.2015 i
20.01.2016

Dział OrganizacjiNauczania
 2015-07-29

Terminy zjazdów i podział na tygodnie oraz organizacja roku akademickiego 2015/2016 umieszczone są na stronie Uczelni w zakładce Plan zajęć pod tabelą

 Dział OrganizacjiNauczania
 14.02.2015 r.

UWAGA STUDENCI !!!

 Przypominamy, iż zgodnie z Regulaminem Studiów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie § 14 ust. 6 Student zobowiązany jest w terminie 7 dni od zakończenia sesji poprawkowej do złożenia w Dziekanacie Uczelni indeksu oraz karty okresowych osiągnięć studenta.

 Studenci, którzy nie mieli egzaminów poprawkowych powinni niezwłocznie oddać indeks wraz z kartą. 

Obowiązkiem studenta jest dopełnienie wszystkich formalności związanych z uzyskaniem wpisu do indeksu
i karty okresowych osiągnięć studenta.

Brak wpisu w jednym z tych dokumentów traktuje się jako niedopełnienie warunków zaliczenia przedmiotu.

 

Informujemy, że nie będą wydawane studentowi zaświadczenia, jeżeli nie zostanie złożony w Dziekanacie uzupełniony indeks wraz z kartą okresowych osiągnięć studenta.

 DZIEKANAT
Studenci przystępujący do obrony !!!!Kompletnie uzupełnione indeksy wraz z kartami okresowych osiągnięć studenta należy złozyć w Dziekanacie nie później niż tydzień przed wyznaczym terminem obrony.Przypominamy, iż Dziekanat Uczelni czynny od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-14.00dodatkowo w tygodnie “zjazdowe” – piątki  od godz. 10.00-18.00 oraz w soboty od 8.30 do 14.00Studenci niestacjonarni – proszę nie zapomnieć o braku zaległosci finansowych !!! DZIEKANAT
29.01.2014 Studenci mający Indywidualną Organizację Studiów !!!Informuję, iż zostaliści zobowiązani do indywidualnych konsultacji z wykładowcami oraz ustalenia terminów zaliczeń i egzaminów, założenia zeszytu obejmującego: nazwę przedmiotu, stopień/tytuł, imię i nazwisko wykładowcy, numer i datę konsultacji lub datę uczestnictwa w zajęciach, treści obowiązujące do zaliczenia przedmiotu, formę zaliczenia przedmiotu, podpis wykładowcy i studenta.Należało się zgłosić z ww. zeszytem do dziekanatu przed rozpoczęciem sesji egzaminacyjnej. W związku z powyższym minął termin  wypełnienia zobowiązania.Dyrektor Instytutu ma prawo odmówić przyznania takiego trybu nauczania na semestr następny osobie, która terminowa nie rozliczyła się ze swoich zobowiązań. Dziekanat

 

Semestr zimowy – rok akademicki  2015/2016

 

TYDZIEŃ PARZYSTY

TYDZIEŃ NIEPARZYSTY

1 października – 4 października 2015

5 października – 11 października 2015

12 października – 18 października 2015

19 października – 25 października 2015

26 października – 1 listopada 2015

2 listopada – 8 listopada 2015

9 listopada – 15 listopada 2015

16 listopada – 22 listopada 2015

23 listopada–29 listopada 2015

 30 listopada  – 6 grudnia 2015

7 grudnia – 13 grudnia 2015

14 grudnia– 20 grudnia 2015

21 grudnia – 27 grudnia 2015

28 grudnia – 3 stycznia 2016

4 stycznia – 10 stycznia 2016

11 stycznia – 17 stycznia 2016

18 stycznia – 24 stycznia 2016

25 stycznia – 31 stycznia 2016

 

 

Zjazdy*: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny

ekonomia, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika, nowe media:

 

 

Zjazdy po TNP

 

I.       2-4 października /po TP/

II.      9-11 października

III.    23-25  października

IV.    6-8 listopada

V.      20-22 listopada

VI.    4-6 grudnia

VII.   18-20 grudnia

VIII.  8-10 stycznia /po TP/

IX.    15-17 stycznia

X.      29-31 stycznia

 

 

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowe termin / y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3,§13Uchwały nr 7/II/13 Senatu Państwowej Wyższej szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 11 października 2013 r. w sprawie pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich i zasad jego rozliczania)

 

 

 

 

Semestr letni – rok akademicki  2015/2016

 

TYDZIEŃ PARZYSTY

TYDZIEŃ NIEPARZYSTY

15 lutego – 21 lutego 2016

22 lutego – 28 lutego 2016

29 lutego – 6 marca 2016

7 marca  – 13 marca 2016

14 marca – 20 marca 2016

21 marca – 27 marca 2016

28 marca – 3 kwietnia 2016

4 kwietnia – 10 kwietnia 2016

11 kwietnia –17 kwietnia 2016

 18 kwietnia – 24 kwietnia 2016

25 kwietnia – 1 maja 2016

2 maja – 8 maja 2016

9 maja  – 15 maja 2016

16 maja – 22 maja 2016

23 maja – 29 maja 2016

30 maja– 5 czerwca 2016

6 czerwca – 12 czerwca 2016

13 czerwca – 19 czerwca 2016

 

 

Zjazdy*: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny

Ekonomia, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika, nowe media:

 

Zjazdy po TNP

 

I.       12 – 14 lutego

II.      26 – 28 lutego

III.    11 – 13 marca

IV.    18 – 20 marca /po TP/

V.      8-10 kwietnia

VI.    22-24 kwietnia

VII.   6-7 maja

VIII. 20 – 22 maja

IX.     3-5 czerwca

X.      10 – 12 czerwca /po TP/

 

 

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowe termin / y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3,§13Uchwały nr 7/II/13 Senatu Państwowej Wyższej szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 11 października 2013 r. w sprawie pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich i zasad jego rozliczania)