Plany zajęć

Ogłoszenia i informacje

Data dodania Treść Źródło informacji
9.12.2019 Uwagi studenci IE i IP !!

Zajęcia z mgr Wiolettą Cichlą w dniu dzisiejszym tj. poniedziałek 9 grudnia zostają odwołane !!

Zostaną zrealizowane w terminie późniejszym.

 

Dział Organizacji Nauczania
6.12.2019 Uwagi studenci IP !!

Zajęcia z dr inż E. Banaczyk w dniu dzisiejszym tj. piątek 6 grudnia zostają odwołane !!

Zostaną zrealizowane w terminie późniejszym.

Dział Organizacji Nauczania
27.11.2019 Uwaga studenci !!

Starości grup Ped 2 rok i NM 2 rok proszeni są o zgłoszenie się do dr inż. P. Modzela w sprawie zajęć z Ochrony własności intelektualnej.

Kontakt osobisty lub telefoniczny

Dział Organizacji Nauczania
27.11.2019 Uwaga studenci !!

W czwartek 28 listopada Dział Organizacji Nauczania będzie nieczynny

Dział Organizacji Nauczania
27.11.2019 Uwaga studenci Met I roku !!

W czwartek 5 grudnia zajęcia z dr inż. S. Biernatem odbędą się w sali 012B (od godz. 15:30)

Dział Organizacji Nauczania
27.11.2019 Uwaga studenci Pedagogiki I roku !!

W czwartek zajęcia z dr M, Siwińską zamiast w sali 012B odbędą się w sali 209A (godz. 15:30)

Dział Organizacji Nauczania
22.11.2019 Uwaga studenci Pedagogiki !!

Proszę zwrócić uwagę na zmiany w planach

Dział Organizacji Nauczania
21.11.2019 Uwaga studenci !!

W dniach 25 listopada -1 grudnia nie odbędą się zajęcia z dr K. Czaplą, dr J. Hermaszewskim, dr E. Magdą, dr J. Herbergerem

Dział Organizacji Nauczania
19.11.2019 Uwaga studenci !!

Spotkanie organizacyjne w sprawie praktyk zawodowych dla NM 2 rok odbędzie się we wtorek 26.11.2019 r. godz. 16.00

mgr Ewa Pastor
19.11.2019 Uwaga studenci FiR !!

Zajęcia z dr I. Cech w dniach 26-27 listopada zostają odwołane.

Fir II rok – zrealizuje zajęcia 5 grudnia – do godz. 13:30

Dział Organizacji Nauczania
19.11.2019

 

Szanowni studenci i pracownicy !
Przypominamy, że trwa rekrutacja do programu Erasmus+. Zgłoszenia należy składać w Biurze Projektów (pokój 119A). Formularze do pobrania i więcej informacji w zakładce: REKRUTACJA
Biuro Współpracy z Zagranicą
18.11.2019 Uwaga studenci III roku Met !!

We wtorek 19 listopada nie odbędą się zajęcia z mgr S> Mędrkiem

Dział Organizacji Nauczania
15.11.2019 Uwaga studenci NM !!

We wtorek 19 listopada nie odbędą się zajęcia z mgr U. Drozd

Dział Organizacji Nauczania
14.11.2019 Uwaga studenci!
Decyzje stypendialne można odbierać w Dziekanacie od dnia 15.11.2019 r.
Dziekanat
14.11.2019 Uwaga studenci I roku Ped – studia licencjackie !!

Prosze zwrócić uwagę na dodatkowe zajęcia w planie – Technologia informacyjna.

Grupa I wtorek TNP – 13:45

Grupa II wtorek TP – 18:35

Dział Organizacji Nauczania
13.11.2019 Uwaga studenci !!

13 listopada tj. w środę zajęcia z mgr E. Pastor są odwołane

Dział Organizacji Nauczania
15.11.2019 Uwaga studenci FiR !!

Warunek u dr hab. I. Kuropki ze statystyki opisowej odbędzie się w piątek 15 listopada o godz. 20:00, s. 113A

Dział Organizacji Nauczania
08.11.2019 Uwaga absolwenci roku akademickiego 2018/2019 !!

Przypominamy, iż tegoroczna uroczystość wręczenia dyplomów odbędzie się 5 grudnia o godz. 12.30.

Zapisywać można się mailowo do 11 listopada na adres m.stachowiak@pwsz.glogow.pl

Dział Organizacji Nauczania
08.11.2019 Uwaga studenci Air 3 rok !!!

Zajęcia z dr inż. R. Janasem w piątek 29 listopada zostają odwołane. Odbędą się w czwartek 19 grudnia w godz. 17:05-20:00

Dział Organizacji Nauczania
07.11.2019 Uwaga studenci II roku Pielęgniarstwa !!

Zajęcia z mgr A. Saratą-Borowieckim zostają przesunięte

z poniedziałku na czwartek 14 listopada na 13:45

 

Dział Organizacji Nauczania
05.11.2019 Uwaga studenci !!

Osoby, które nie uczestniczyły we wrześniowym szkoleniu Bibliotecznym zapraszamy 15 listopada, godz. 15:00, sala 109A.

Przypominamy, że udział w szkoleniu jest obowiązkowy i kończy się wpisem do indeksu.

Niezaliczenie szkolenia skutkuje niezaliczeniem semestru.

Osoby zainteresowane proszone są o wpisywanie się na listę w Bibliotece.

Dział Organizacji Nauczania
04.11.2019 Uwaga studenci Pedagogiki !!

Aktualizacja !! 18.11.2019 !!!

Zmiana godzin zajęć z dr J. Cichlą !!

II rok Ped lic – zajęcia z 15 i 29 listopada z godz. 17:05 zrealizowane zostaną 29 listopada w godz. 12:00-15:15, sala 206B

II rok Ped lic – zajęcia 8 listopada odbędą się w godz. 10:15-13:30, sala 206B

I rok Ped mgr – zajęcia 9 listopada zostają odwołane, zrealizowane zostaną w terminie późniejszym

Dział Organizacji Nauczania
31.10.2019 Uwaga studenci kierunku Pedagogika !!

Zajęcia z dr A. Soroką-Fedorczuk do dnia 17 listopada zostają odwołane

Dział Organizacji Nauczania
07.10.2019 Uwaga studenci I roku
Przypominamy o konieczności podpisania dokumentów
związanych z podjęciem studiów.
Niedopełnienie tej formalności może skutkować skreśleniem z listy
studentów.
Dokumenty można podpisywać w godzinach pracy dziekanatu od
poniedziałku do piątku w godz. 10.00-14.00.
Dodatkowo dziekanat będzie czynny 11.10.2019 r (piątek) w
godz.16.00-18.00 oraz 12.10.2019 (sobota) od godz. 8.30- 14.00
oraz wszystkie piątki i soboty tzw. zjazdowe ( wykaz tych dni
znajduje się na stronie internetowej Uczelni, w zakładce plan 
DZIEKANAT
08.01.2018 Uwaga studenci!!!
Informujemy, że od sesji zimowej roku akademickiego 2017/2018 r. wprowadzamy elektroniczny system obsługi studentów. W związku z powyższym rezygnujemy z okresowych kart osiągnięć studenta.
Prosimy o zalogowanie się na stronie: https://omnis.pwsz.glogow.pl/auth/login
zgodnie z instrukcją: “jak się zalogować?”
Login: nr indeksu
Hasło: nr PESEL
Na platformę eDziekanat można również przejść klikając w ikonę na stronie głównej Uczelni
Dział Organizacji Nauczania

 

ORGANIZACJA ROKU AKADEMICKIEGO 2019/2020

18 PAŹDZIERNIKA 2019 – UROCZYSTA INAUGURACJA ROKU AKADEMICKIEGO

Semestr zimowy:      01.10.2019 16.02.2020

zajęcia dydaktyczne: 1 października 2019 – 26 stycznia 2020

przerwa świąteczno–noworoczna: 23 grudnia 2019 – 1 stycznia 2020

sesja egzaminacyjna: 27 stycznia 2020 – 9 lutego 2020

sesja poprawkowa: 10 lutego 2020 – 16 lutego 2020

Semestr letni:   17.02.2020 – 30.09.2020

zajęcia dydaktyczne: 17 lutego 2020 – 14 czerwca 2020

przerwa świąteczna: 9 kwietnia 2020 – 15 kwietnia 2020

sesja egzaminacyjna: 15 czerwca 2020 – 24 czerwca 2020

sesja poprawkowa: 1 września 2020 – 14 września 2020

Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych:

1 listopada, 11 listopada, 6 stycznia, 12 czerwca

ZWYCZAJNE POSIEDZENIA SENATU W ROKU AKADEMICKIM 2019/2020

20 wrzesień 2019

15 listopad 2019

14 luty 2020

24 kwiecień 2020

19 czerwiec 2020

25 wrzesień 2020

Zajęcia na studiach stacjonarnych mogą być realizowane od poniedziałku do soboty

Semestr zimowy – rok akademicki  2019/2020

 

TYDZIEŃ PARZYSTY TYDZIEŃ NIEPARZYSTY
1 października – 6 października 2019 7 października – 13 października 2019
14 października – 20 października 2019 21 października – 27 października 2019
28 października – 3 listopada 2019 4 listopada – 10 listopada 2019
11 listopada – 17 listopada 2019 18 listopada – 24 listopada 2019
25 listopada – 1 grudnia 2019 2 grudnia  – 8 grudnia 2019
9 grudnia – 15 grudnia 2019 16 grudnia– 22 grudnia 2019
23 grudnia – 29 grudnia 2019 30 grudnia– 5 stycznia 2020
6 stycznia – 12 stycznia 2020 13 stycznia – 19 stycznia 2020
20 stycznia – 26 stycznia 2019

 

 

Zjazdy*: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny,

Kierunki: finanse i rachunkowość, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika,

 

Zjazdy po TP

 

  1. 4-6 października
  2. 18-20 października
  3. 25-27 października /po TNP/ – odwołany
  4. 15-17 listopada
  5. 29 listopada – 1 grudnia
  6. 13-15 grudnia
  7. 20-22 grudnia /poTNP/
  8. 10-12 stycznia
  9. 17-19 stycznia /po TNP/
  10. 24 -26 stycznia

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowy/e termin/y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3§13Uchwały nr 144/XXVII/16 Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich i zasad jego rozliczania)

 

 

Semestr letni – rok akademicki  2019/2020

 

TYDZIEŃ PARZYSTY TYDZIEŃ NIEPARZYSTY
17 lutego – 23 lutego 2020 24 lutego – 1 marca 2020
2 marca – 8 marca 2020 9 marca  – 15 marca 2020
16 marca – 22 marca 2020 23 marca – 29 marca 2020
30 marca – 5 kwietnia 2020 6 kwietnia – 12 kwietnia 2020
13 kwietnia –19 kwietnia 2020  20 kwietnia – 26 kwietnia 2020
27 kwietnia – 3 maja 2020 4 maja – 10 maja 2020
11 maja  – 17 maja 2020 18 maja – 24 maja 2020
25 maja– 31 maja 2020 1 czerwca – 7 czerwca 2020
8 czerwca – 14 czerwca 2020

 

 

Zjazdy*: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny

Kierunki: finanse i rachunkowość, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika:

 

Zjazdy po TNP

 

  1. 14– 16 lutego
  2. 28 lutego – 1 marca
  3. 13–15 marca
  4. 27-29 marca
  5. 3-5 kwietnia /po TP/
  6. 24-26 kwietnia
  7. 8-10 maja
  8. 22-24 maja
  9. 29-31 maja /po TP/
  10. 5-7 czerwca

 

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowy/e termin/y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3§13Uchwały nr 144/XXVII/16 Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich i zasad jego rozliczania)

 

 

 

 

ORGANIZACJA ROKU AKADEMICKIEGO 2018/2019

Semestr zimowy:      01.10.2018 17.02.2019

zajęcia dydaktyczne:  1 października 2018 – 27 stycznia 2019

przerwa świąteczno–noworoczna: 22 grudnia 2018 – 2 stycznia 2019

sesja egzaminacyjna: 28 stycznia 2019 – 1o lutego 2019

sesja poprawkowa: 11 lutego 2019 – 17 lutego 2019

Semestr letni: 18.02.2019 – 30.09.2019

zajęcia dydaktyczne:  18 lutego 2019 – 16 czerwca 2019

przerwa świąteczna:  17 kwietnia 2019 – 23 kwietnia 2019

sesja egzaminacyjna: 17 czerwca 2019 –23 czerwca 2019

sesja poprawkowa: 2 września 2019 – 15 września 2019

Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych:

2 listopada 2018,  2 maja 2019,

ZWYCZAJNE POSIEDZENIA SENATU W ROKU AKADEMICKIM 2018/2019

 

21 wrzesień 2018

16 listopad 2018

14 grudzień 2018

15 luty 2019

12 kwiecień 2019

10 maj 2019

14 czerwiec 2019

 

Zajęcia na studiach stacjonarnych mogą być realizowane od poniedziałku do soboty.