Ogłoszenia i informacje
Data dodania | Treść | Źródło informacji | ||||
12.01.2021 | Uwaga studenci Instytutu Humanistycznego !!
Dr J. Rawski wyznaczył termin dodatkowych konsultacji dla studentów – środa 20 stycznia, sala 214A |
Dział Organizacji Nauczania | ||||
8.01.2021 | Szanowni Państwo, poniżej informacja od prof. M. Marcinkowskiego !!!
Pracownia Diagnozy i Terapii Pedagogicznej PWSZ otwiera kolejne „gabinety”: położniczy i pediatryczny. Zapraszamy osoby zainteresowane na cykl webinariów, które przeprowadzone zostaną przez specjalistów w następujących terminach: 16.01.2021 Godz.10. Gabinet pediatrii: Praca z dziećmi oznacza pracę z rodzicami 23.01.2021 Godz.10. Gabinet terapii widzenia: Prawidłowy versus nieprawidłowy rozwój wzroku dziecka do piątego roku życia Godz.12. Gabinet pediatrii: Specjaliści zajmujący się dziećmi (w aspekcie rozwojowym, diagnostycznym i terapeutycznym) 30.01.2021 Godz.10. Gabinet terapii widzenia: Diagnoza i terapia widzenia u dzieci na początku edukacji szkolnej Godz.12. Gabinet położniczy: Życie wewnętrzne kobiety w ciąży i porodzie. Kiedy kobieta staje się matką? Primary Maternal Preoccupation 6.02.2021 Godz.10. Gabinet pediatrii: Wybrane przypadki z praktyki pediatrycznej (i logopedycznej) Godz.12. Gabinet położniczy: PTDS (stres pourazowy) po przebytych porodach.
Webinarium w gabinecie terapii widzenia kontynuował będzie Pan Jarosław Suda (optometrysta). Webinarium z zakresu pediatrii poprowadzi Pani Magdalena Marciniszyn (lekarz pediatra, Certyfikowany Doradca Laktacyjny). Webinarium z zakresu położnictwa prowadzić będzie Pani Jolanta Petersen (położna z bogatym międzynarodowym, głównie skandynawskim doświadczeniem). Uczestnictwo w webinariach będzie możliwe poprzez zalogowanie się do PDiTP. Osoby, które już przystąpiły do współpracy w ramach PDiTP uczynić to będą mogły automatycznie, natomiast inni zainteresowani powinni zgłosić swój akces przesyłając (tylko ze skrzynek poczty Uczelnianej) e-mail potwierdzający na adres: m.marcinkowski@pwsz.glogow.pl
|
Dział Organizacji Nauczania | ||||
30.12.2020 | Uwaga studenci !!
Przypominamy, że przerwa świąteczno – noworoczna zgodnie z organizacją roku akademickiego trwa do dnia 3 stycznia. Sesja egzaminacyjna przewidziana jest w dniach 25 stycznia – 7 lutego Sesja poprawkowa przewidziana jest w dniach 8 lutego -14 lutego Harmonogram sesji egzaminacyjno-poprawkowej znajduje się w zakładce “Dla studenta”, którą znajdą Państwo klikając w odpowiedni Instytut. Harmonogram aktualizowany będzie na bieżąco w miarę podawania informacji o egzaminach przez wykładowców |
Dział Organizacji Nauczania | ||||
30.12.2020 | Uwaga studenci pielęgniarstwa !!
W Planach zajęć został umieszczony harmonogram praktyk zawodowych. |
Dział Organizacji Nauczania | ||||
17.12.2020 | Uwaga studenci !!
W związku z pojawiającymi się wątpliwościami informujemy, że podział na tygodnie w styczniu 2021 roku przedstawia się następująco: Tydzień nieparzysty: 4-10 stycznia i 18-24 stycznia Tydzień parzysty: 11-17 stycznia |
Dział Organizacji Nauczania | ||||
16.12.2020 | Szanowni Państwo, poniżej informacja od prof. M. Marcinkowskiego !!!
Pracownia Diagnozy i Terapii Pedagogicznej zaprasza osoby zainteresowane na webinar, w którym specjalista z optometrii przedstawi najistotniejsze zagadnienia z diagnozy i terapii widzenia u małych dzieci. Webinar odbędzie się w sobotę, 19.12.2020 r. od godz. 10.15. Uczestnictwo jest możliwe poprzez zgłoszenia chęci udziału pod adresem m.marcinkowski@pwsz.glogow.pl do piątku, tj. 18.12.2020 r. Po zgłoszeniu osoba zainteresowana zostanie zaproszona do PDiTP i otrzyma link do zalogowania się na webinar. Zgłoszenia tego nie muszą potwierdzać osoby, które już są współpracownikami PDiTP |
Dział Organizacji Nauczania | ||||
20.10.2020 | Uwaga studenci IH !!
Zajęcia stacjonarne w Instytucie Humanistycznym od dnia 19 października 2020 ! Nowe media, rok I: mgr Sebastian Bendziński – Warsztaty podstawy pracy z kamerą mgr Tadeusz Trociński – Warsztaty z montażu mgr Dariusz Mikołajewicz – Wprowadzenie do projektowania graficznego mgr Monika Sagan – Warsztat lektora
Nowe media, rok II: mgr Tadeusz Trociński – Gamifikacja
Seminaria licencjackie i magisterskie – według ustaleń z promotorami. |
Dział Organizacji Nauczania | ||||
16.10.2020 | Uwaga studenci !!
Informujemy, że w związku z obecną sytuacją od soboty 17 października zajęcia dydaktyczne (studia stacjonarne, niestacjonarne i podyplomowe) odbywać się będą w formie zdalnej. Wyjątkiem są zajęcia praktyczne – szczegółowe informacje zostaną podane w najbliższym czasie. |
Dział Organizacji Nauczania | ||||
13.10.2020 | Uwaga studenci I roku studiów studiów magisterskich, licencjackich i inżynierskich !!
OBOWIĄZKOWE SZKOLENIE BIBLIOTECZNE ORAZ SZKOLENIE BHP udostępnione zostaną na platformie zdalnego nauczania. Instrukcja poniżej. Po zalogowaniu należy odszukać kursy i dołączyć do nich. Warunkiem zaliczenia jest wykonanie zaleceń/zadań udostępnionych w prezentacjach.
|
Dział Organizacji Nauczania | ||||
13.10.2020 |
Każdemu studentowi PWSZ w Głogowie zostało przypisane konto Google w domenie g.pwsz.glogow.pl. Tego konta należy używać do zdalnego nauczania. Jest to konieczne, ponieważ logując się z innego konta, wykładowca może nie mieć możliwości weryfikacji obecności studenta na zajęciach. Na obecną chwilę zajęcia prowadzone w formie zdalnej to te, które zostały uwzględnione w planach zajęć jako ONLINE. Dane do logowania dla studentów są następujące: Login: (numer indeksu)@g.pwsz.glogow.pl Hasłem do konta jest numer PESEL studenta. Aby zalogować się na konto GSuite służące do zdalnego nauczania, należy wejść na stronę: https://gsuite.google.com/dashboard i podać dane logowania zgodne z powyższym wzorem.
Poniżej znajduje się szczegółowa instrukcja dotyczącą obsługi zdalnego nauczania. Zachęcamy do zapoznania się z nią!
Ponadto dla Studentów pierwszego roku został odblokowany dostęp do e-Dziekanatu na platformie Omnis:
Dane do logowania dla studentów są następujące: Login: numer indeksu Hasło: numer pesel System wymusi zmianę hasła przy pierwszym logowaniu. |
Dział Organizacji Nauczania | ||||
28.08.2020 | Uwaga studenci kierunku Pedagogika !!
Studenci studiów niestacjonarnych III roku lic. oraz II roku mgr, którzy będą teraz realizować praktykę, pobierają dziennik praktyk ze strony IH. Praktykę należy zakończyć najpóźniej w styczniu 2021r. W celu podpisania dokumentów proszę o kontakt. dr Alicja Ostrowska
|
Dział Organizacji Nauczania | ||||
08.01.2018 | Uwaga studenci!!! Informujemy, że od sesji zimowej roku akademickiego 2017/2018 r. wprowadzamy elektroniczny system obsługi studentów. W związku z powyższym rezygnujemy z okresowych kart osiągnięć studenta. Prosimy o zalogowanie się na stronie: https://omnis.pwsz.glogow.pl/auth/login zgodnie z instrukcją: “jak się zalogować?” Login: nr indeksu Hasło: nr PESEL Na platformę eDziekanat można również przejść klikając w ikonę na stronie głównej Uczelni |
Dział Organizacji Nauczania |
ORGANIZACJA ROKU AKADEMICKIEGO 2020/2021
16 października 2020 r. –uroczysta inauguracja roku akademickiego;
Semestr zimowy: 01.10.2020 – 14.02.2021
zajęcia DYDAKTYCZNE: 1 PAŹDZIERNIKA 2020 – 24 stycznia 2021 *
przerwa świąteczno–noworoczna: 23 grudnia 2020 – 3 stycznia 2021
sesja egzaminacyjna: 25 stycznia 2021 – 7 lutego 2021
sesja poprawkowa: 8 lutego 2021 – 14 lutego 2021
*Zajęcia na studiach stacjonarnych dla I roku rozpoczynają się od dnia 12 października
Semestr letni: 15.02.2021 – 30.09.2021
zajęcia DYDAKTYCZNE: 15 LUTEGO 2021 – 13 czerwca 2021
przerwa ŚWIĄTECZNA: 1 KWIETNIA 2021 – 7 KWIETNIA 2021
sesja egzaminacyjna: 14 czerwca 2021 –23 czerwca 2021
sesja poprawkowa: 1 WRZEŚNIA 2021 – 12 WRZEŚNIA 2021
Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych:
1 LISTOPADA 2020, 11 LISTOPADA 2020, 6 STYCZNIA 2021, 3 MAJA 2021, 4 CZERWCA 2021
ZWYCZAJNE POSIEDZENIA SENATU W ROKU AKADEMICKIM 2020/2021
25 wrzesień 2020
20 listopad 2020
19 luty 2021
23 kwiecień 2021
18 czerwiec 2021
24 wrzesień 2021
Zajęcia na studiach stacjonarnych mogą być realizowane od poniedziałku do soboty
Semestr zimowy – rok akademicki 2020/2021*
TYDZIEŃ PARZYSTY | TYDZIEŃ NIEPARZYSTY |
1 października – 4 października | 5 października – 11 października |
12 października – 18 października | 19 października – 25 października |
26 października – 1 listopada | 2 listopada – 8 listopada |
9 listopada – 15 listopada | 16 listopada – 22 listopada |
23 listopada – 29 listopada | 30 listopada – 6 grudnia |
7 grudnia – 13 grudnia | 14 grudnia– 20 grudnia |
21 grudnia – 27 grudnia | 28 grudnia– 3 stycznia |
4 stycznia – 10 stycznia | |
11 stycznia – 17 stycznia | 18 stycznia – 24 stycznia |
Zjazdy: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny,
Kierunki: finanse i rachunkowość, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika,
Zjazdy po TNP
I. | 9-11 października |
II. | 16-18 października / po TP/ |
III. | 23-25 października |
IV. | 6-8 listopada |
V. | 20-22 listopada |
VI. | 4-6 grudnia |
VII. | 18-20 grudnia |
VIII. | 8-10 stycznia |
IX. | 22-24 stycznia |
*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowy/e termin/y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3 § 11 Zarządzenia nr 34 /2019 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 1 października 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad obliczania godzin dydaktycznych (pensum dydaktycznego) oraz określenia obowiązków nauczycieli akademickich.
Semestr letni – rok akademicki 2020/2021*
TYDZIEŃ PARZYSTY | TYDZIEŃ NIEPARZYSTY |
15 lutego – 21 lutego | |
22 lutego – 28 lutego | 1 marca – 7 marca |
8 marca – 14 marca | 15 marca -21 marca |
22 marca – 28 marca | 29 marca – 4 kwietnia |
5 kwietnia – 11 kwietnia | 12 kwietnia – 18 kwietnia |
19 kwietnia –25 kwietnia | 26 kwietnia – 2 maja |
3 maja – 9 maja | 10 maja – 16 maja |
17 maja – 23 maja | 24 maja – 30 maja |
31 maja – 6 czerwca | 7 czerwca – 13 czerwca |
Zjazdy: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny
Kierunki: finanse i rachunkowość, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika:
Zjazdy po TP
I. | 12-14 lutego |
II. | 26 – 28 lutego |
III. | 12 -14 marca |
IV. | 26-28 marca |
V. | 9 – 11 kwietnia |
VI. | 23-25 kwietnia |
VII. | 7 – 9 maja |
VIII. | 21-22 maja /pt-sob/ |
IX. | 28-30 maja /po TNP/ |
X. | 11-13 czerwca |
*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowy/e termin/y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3 § 11 Zarządzenia nr 34 /2019 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 1 października 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad obliczania godzin dydaktycznych (pensum dydaktycznego) oraz określenia obowiązków nauczycieli akademickich.