Plany zajęć

Ogłoszenia i informacje

Data dodania Treść Źródło informacji
30.10.2020 Szanowni Państwo

W uzgodnieniu z Panią Rektor, odwołane zostają ćwiczenia stacjonarne dla studentów pierwszego roku z mikrobiologii, biochemii i pielęgniarstwa w terminie od 2.11- 5.11.2020 r.

Do decyzji osób prowadzących ćwiczenia pozostawiam możliwość przeprowadzenia ćwiczeń w formie zdalnej.

W związku z powyższym proszę Studentów o śledzenie informacji na bieżąco oraz sprawdzanie czy w czasie rzeczywistym będą prowadzone zajęcia zdalnie z wyżej wymienionych ćwiczeń

Dyrektor Instytutu Medycznego mgr D. Milecka
28.10.2020 Uwaga studenci !!

W dniach 29-30 października Dział Organizacji Nauczania pracę realizował będzie w formie zdalnej

Dział Organizacji Nauczania
23.10.2020 Uwaga studenci NM !!

Zajęcia w dniach 23-24 października z mgr D. Mikołajewiczem odbędą się w formie zdalnej

Dział Organizacji Nauczania

 

21.10.2020 Uwaga studenci IP !!

Zajęcia stacjonarne w Instytucie Politechnicznym od dnia 19 października 2020 !

Air I rok st i nst:

Elektronika i elektrotechnika (lab) – dr inż E. Banaczyk

Met III rok:

Mechanika i wytrzymałość materiałów – mgr inż. P. Matecki

Technologia CAD/CAM – mgr inż. P. Matecki

 

Zajęcia stacjonarne w Instytucie Politechnicznym od dnia 2 listopada 2020 !

Metalurgia III rok:

Materiałoznawstwo – dr inż. K. Pantoł

Metalurgia IV rok:

Technologia łączenia i spajania materiałów- dr inż. K. Pantoł

Dział Organizacji Nauczania

 

21.10.2020 Uwaga studenci Pedagogiki mgr – I rok !!

Zmiany w planie – proszę zwrócić uwagę. Obowiązują od poniedziałku 26 października.

Informujemy, że nastąpią również zmiany w grupach językowych – plany zajęć językowych zostaną zaktualizowane w najbliższym czasie.

Dział Organizacji Nauczania
21.10.2020 Uwaga studenci Pedagogiki – informacja od Dyrektor Instytutu Humanistycznego !!

Drodzy Studenci I roku pedagogiki licencjackiej – zamykamy już listy dzielące na grupy. Proszę respektować stworzony podział i odbywać zajęcia w obrębie grup. Na kolejne apele o zmianę grupy nie będą już udzielane zgody.

Dział Organizacji Nauczania
21.10.2020 Uwaga zajęcia Fir III rok !!

Zajęcia z dr inż. P. Modzelem zaplanowane na środę 21 października zostaną zrealizowane w innym terminie ustalonym z wykładowcą

Dział Organizacji Nauczania
20.10.2020 Uwaga studenci IM !!

Informacja od mgr J. Halarewicz. Zajęcia z 19 i 20 października zostają odwołane.

Zajęcia zostaną zrealizowane w terminach:

Grupa 1 –

21.10.2020 od 14:30

22.10.2020 od 14:30

21.12.2020 od 14.30

22.12.2020 od 14:30

 

Grupa 3 –

18.01.2021 od 14:30

19.01.2021 od 14:30

20.01.2021 od 14:30

21.01.2021 od 14:30

Dział Organizacji Nauczania
20.10.2020 Uwaga studenci IH !!

Zajęcia stacjonarne w Instytucie Humanistycznym od dnia 19 października 2020 !

Nowe media, rok I:

mgr Sebastian Bendziński – Warsztaty podstawy pracy z kamerą

mgr Tadeusz Trociński – Warsztaty z montażu

mgr Dariusz Mikołajewicz – Wprowadzenie do projektowania graficznego

mgr Monika Sagan – Warsztat lektora

 

Nowe media, rok II:

mgr Tadeusz Trociński – Gamifikacja

 

Seminaria licencjackie i magisterskie – według ustaleń z promotorami.

Dział Organizacji Nauczania
19.10.2020 Uwaga studenci !!

Starostę pierwszego roku pedagogiki lic proszę o kontakt w celu przekazania klucza dostępu do kursu z technologii informacyjnej.

Pozdrawiam serdecznie Tadeusz Graczyk ( t.graczyk@pwsz.glogow.pl)

 

Dział Organizacji Nauczania
19.10.2020 Szanowni Państwo,

Z uwagi na fakt, że PWSZ w Głogowie obecnie znajduje się w obszarze czerwonym

( w rozumieniu przepisów wydanych na podstawie art.46 a i 46 b pkt. 106 i 8-9 Ustawy o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych),

zajęcia dydaktyczne w Instytucie Medycznym będą przebiegały od 19.10.2020 r. w niżej przedstawiony  sposób:

  1. Wykłady- zdalnie
  2. Ćwiczenia ( bez podstaw pielęgniarstwa, biochemii i biofizyki oraz mikrobiologii i parazytologii ) – zdalnie
  3. Ćwiczenia z podstaw pielęgniarstwa – zdalnie
  4. Ćwiczenia z biochemii i biofizyki oraz mikrobiologii i parazytologii – s zdalnie w zależności od decyzji prowadzącego.
  5. Zajęcia praktyczne II rok – stacjonarnie na terenie PWSZ ( sale 110,111,112 lub inne wyznaczone przez Dział Nauczania ) – do czasu przyjęcia studentów przez placówki medyczne przewidziane do praktycznej nauki zawodu
  6. Zajęcia praktyczne III rok na terenie PWSZ ( sale 101B,102B,103B lub inne wyznaczone przez Dział Nauczania)- do czasu przyjęcia studentów przez placówki medyczne przewidziane do praktycznej nauki zawodu.

Uwaga : wszystkie zajęcia -wykłady, ćwiczenia, zajęcia praktyczne odbywają się zgodnie z planem i w czasie rzeczywistym). W przypadku trudności z przeprowadzeniem zajęć zgodnie z planem, uprzejmie proszę o zgłoszenie tego faktu z propozycją innego terminu przeprowadzenia zajęć. Istnieje także możliwość zamiany terminu z innym wykładowcą po wyrażeniu przez niego zgody na zamianę terminu).

 

 

Dyrektor Instytutu Medycznego mgr D. Milecka
16.10.2020 Uwaga absolwenci – obrony wrześniowe !!

Od poniedziałku 19 października można odbierać dyplomy ukończenia studiów wyższych.

Pon -pt, godz. 10:00-14:00

Dział Organizacji Nauczania
16.10.2020 Uwaga studenci !!

W związku z zaostrzeniem reżimu sanitarnego oraz nakazem nauczania zdalnego w czerwonych strefach, Biblioteka Uczelniana informuje, że od dnia 19 października 2020 r. do odwołania nastąpi zmiana godzin pracy. Biblioteka będzie czynna codziennie w godz. 8.00 – 16.00.

W sobotę 17 października Biblioteka czynna będzie w godz. 9;00-15:00

 

 

Dział Organizacji Nauczania
16.10.2020 Uwaga studenci !!

Informujemy, że w związku z obecną sytuacją od soboty 17 października zajęcia dydaktyczne (studia stacjonarne, niestacjonarne i podyplomowe) odbywać się będą w formie zdalnej. Wyjątkiem są zajęcia praktyczne – szczegółowe informacje zostaną podane w najbliższym czasie.

Dział Organizacji Nauczania
16.10.2020 Uwaga studenci Ped mgr I rok !!

Studenci, którzy nie zapisali się na zajęcia z przedmiotu KONWERSATORIUM proszeni są o zapisy mailowe do 19.10.2020 roku

 

Przypominamy, że studentów obowiązuje uczestnictwo w jednym z konwersatoriów. Do wyboru:

 

Konwersatorium w języku niemieckim – mgr A. Akielaszek-Witczak

 

Konwersatorium w języku angielskim – mgr A. Sarata- Borowiecki (terapia…) , mgr M. Komorowska (edukacja przedszkolna…)

 

 

Dział Organizacji Nauczania
15.10.2020 Uwaga studenci IH !!

W czwartek 15  października nie odbędą się zajęcia z mgr Ewą Pastor.

Kolejne zajęcia dr A. Soroką-Fedorczuk  od dnia 16 października zrealizowane będą w formie zdalnej. Informacja dotyczy zajęć:

  1. Seminarium (2 rok, II stopień, Pedagogika, st. stacjonarne, specjalność: EPiW), projekt – obie grupy.
  2. Projektowanie ofert edukacyjnych dla dzieci (ćwiczenia – 1 grupa, 3 rok, I, Pedagogika, st. stacjonarne, specjalność EPiW)
  3. Pedagogika porównawcza (ćwiczenia – 2 grupy, 1 rok, II stopień, Pedagogika, specjalność: Terapia pedagogiczna).

 

Zajęcia z dr M. Nyczaj-Drąg  od  16 października b.r. dla przedmiotów, realizowane będą w formie zdalnej:

1. tutoring realizowanego na drugim roku EPiW (projekt)

2.seminarium na III roku EPiW (studia niestacjonarne).

Dział Organizacji Nauczania
13.10.2020 Uwaga studenci I roku studiów studiów magisterskich, licencjackich i inżynierskich !!

OBOWIĄZKOWE SZKOLENIE BIBLIOTECZNE ORAZ SZKOLENIE BHP udostępnione zostaną na platformie zdalnego nauczania. Instrukcja poniżej.

Po zalogowaniu należy odszukać kursy i dołączyć do nich.

Warunkiem zaliczenia jest wykonanie zaleceń/zadań udostępnionych w prezentacjach.

 

Dział Organizacji Nauczania
13.10.2020  

WAŻNE! Zdalne nauczanie!

Każdemu studentowi PWSZ w Głogowie zostało przypisane konto Google w domenie g.pwsz.glogow.pl. Tego konta należy używać do zdalnego nauczania. Jest to konieczne, ponieważ logując się z innego konta, wykładowca może nie mieć możliwości weryfikacji obecności studenta na zajęciach. Na obecną chwilę zajęcia prowadzone w formie zdalnej to te, które zostały uwzględnione w planach zajęć jako ONLINE.

Dane do logowania dla studentów są następujące:

Login: (numer indeksu)@g.pwsz.glogow.pl
przykładowo dla numeru indeksu 9999 będzie to:
9999@g.pwsz.glogow.pl

Hasłem do konta jest numer PESEL studenta.
System wymusi zmianę hasła przy pierwszym logowaniu.

Aby zalogować się na konto GSuite służące do zdalnego nauczania, należy wejść na stronę:

https://gsuite.google.com/dashboard

i podać dane logowania zgodne z powyższym wzorem.

 

Poniżej znajduje się szczegółowa instrukcja dotyczącą obsługi zdalnego nauczania. Zachęcamy do zapoznania się z nią!

Instrukcja G Suite PWSZ w Głogowie – student

Ponadto dla Studentów pierwszego roku został odblokowany dostęp do e-Dziekanatu na platformie Omnis:

https://omnis.pwsz.glogow.pl/

Dane do logowania dla studentów są następujące:

Login: numer indeksu

Hasło: numer pesel

System wymusi zmianę hasła przy pierwszym logowaniu.

Dział Organizacji Nauczania
13.10.2020 Uwaga studenci IH i IM !!

Wykład I roku pedagogiki WPROWADZENIE DO PSYCHOLOGII z dr J. Herbergerem  odbędą się z użyciem linka: meet.google.com/itx-cyua-rby

 

Wykład dla II roku pedagogiki WSPÓŁCZESNE PROBLEMY RODZINY z dr J. Herbergerem odbędzie się z użyciem linka: meet.google.com/kxf-fhnh-gah

 

AKTUALIZACJA !!

Wykład dla I roku pedagogiki  mgr PSYCHOTERAPIA (godz. 17:05)  z dr J. Herbergerem odbędzie się z użyciem linka: meet.google.com/uep-xbnc-uyv

Termin czwartek 15 października

Dział Organizacji Nauczania
12.10.2020 Ped  mgr I rok – grupy pracujące specjalności “Edukacja przedszkolna” oraz “Terapia…” przechodzą na zdalną formę nauczania od dnia 19 października Dział Organizacji Nauczania
12.10.2020 Uwaga studenci IH !!

Zajęcia z mgr E. Pastor zostają przeniesione z dnia 21 października na 23 października (Nowe Media) – rok II godz. 12:00-15:15, rok III godz. 15:30-17:00, sala 104B

Zajęcia z mgr E. Todorov w dniach 12-16 października zostają odwoł104Bane.

Zajęcia z mgr G. Stawińską w dniu 12 października zostają odwołane.

Zajęcia z dr A. Ostrowską w dniach 12-18 października odbywają w trybie zdalnym. Starości grup proszeni są o kontakt z wykładowcą.

Zajęcia z dr A. Bujak, dr M. Fudali-Pyszka oraz dr K. Miłek w dniach 12-16 października odbędą się w formie zdalnej lub zostaną przeprowadzone w terminie późniejszym

Ped II i Ped III rok – proszę zwrócić uwagę na zmiany w planie zajęć.

 

Dział Organizacji Nauczania
12.10.2020 Uwaga studenci Ped mgr I rok !

Studenci, którzy nie mogą być w dniu dzisiejszym tj. 12.10.2020 na zajęciach z KONWERSATORIUM Z JĘZYKA NIEMIECKIEGO proszone są o kontakt mailowy a.akielaszek@pwsz.glogow.pl celem zapisania się do grupy.

Przypominamy, że studentów obowiązuje uczestnictwo w jednym z konwersatoriów. Do wyboru:

Konwersatorium w języku niemieckim – mgr A. Akielaszek-Witczak

Konwersatorium w języku angielskim – mgr A. Sarata- Borowiecki (terapia…), mgr M. Komorowska (edukacja przedszkolna…)

Dział Organizacji Nauczania
AKTUALIZACJA 14.10.2020

12.10.2020

Uwaga studenci IM !!

Zajęcia z mgr J. Laszczowska we wtorek 13 października nie odbędą się.

Zajęcia z mgr E. Todorov w dniach 12-16 października zostają odwołane.

Zajęcia z mgr M. Kazanecką w dniu 12 października nie odbędą się.

Zajęcia z mgr J. Halarewicz w środę 14 października nie odbędą się. Zajęcia

środowe zajęcia odbędą się na platformie Google Classroom.

Dział Organizacji Nauczania
09.10.2020 Uwaga studenci I roku IH, IP, IE !!

Informujemy, że podział grup w planach zajęć przedstawia się następująco:

gr. I – grupa stacjonarna dla osób niepracujących

gr. II – grupa stacjonarna dla osób pracujących

Zajęcia rozpoczynają się 12 października tygodniem parzystym

Dział Organizacji Nauczania
08.10.2020 Uwaga studenci Ped II rok !!

Zajęcia Metody i techniki badań pedagogicznych z prof. B. Muchacką w sobotę 10 października odbędą się w formie e-learningu.

Proszę o podanie maila grupowego na adres mailowy wykładowcy: bozena.muchacka@wp.pl  celem podesłania linka do zalogowania się  w godzinach 18,05 – 20,10.

Dział Organizacji Nauczania
08.10.2020 Uwaga studenci Fir II rok

W piątek 9 października zajęcia z dr I. Cech (System podatkowy) wyjątkowo zajęcia z systemu podatkowego odbędą się w formie wykładu online live.

Proszę o podanie maila grupowego na adres mailowy wykładowcy: cech@pwsz.glogow.pl  celem podesłania linka do zalogowania się  w godzinach 18,05 – 20,10.

Dział Organizacji Nauczania
07.10.2020 Uwaga Fir III rok !!

Dr hab. W. Dotkuś dostępny będzie dla seminarzystów w środy TNP w godz. 14:30-15:30 oraz później w terminach zajęć

Dział Organizacji Nauczania
07.10.2020 Uwaga studenci Nowych Mediów !!

Termin konsultacji i dyżuru w sprawie praktyk – środy, tygodnie nieparzyste, od 14:00-15:30- sala 201b

mgr Ewa Pastor
06.10.2020 Uwaga studenci Pielęgniarstwa !!

W czwartek 8 października nie odbędą się zajęcia z mgr D. Milecką (rok II)

W środę 7 października zajęcia z języka angielskiego z mgr M. Komorowską odbędą się w formie zdalnej (rok II)

We wtorek 6 października nie odbędą się zajęcia z mgr E. Todorov (rok II)

W środę 7 października nie odbędą się zajęcia z mgr D. Milecką (rok II)

W środę 7 października nie odbędą się zajęcia o  godz. 8:00 z Neurologii (rok III)

Od 14 października realizowane będą dodatkowe zajęcia z mgr J. Halarewicz w środy o godz. 17:05 (rok III)

W środę 7 października i czwartek 8 października  nie odbędą się zajęcia z mgr M. Undro.

We wtorek 6 października nie odbędą się zajęcia z dr P. Wudarczyk (rok III)

Dział Organizacji Nauczania
02.10.2020 Uwaga studenci IP!! Informacja od dr inż K. Pantoł !!

Metalurgia IV rok –

Zajęcia z Technik łączenia i spajania  z 8.10.2020 od godziny 15.30- 20.00  są przeniesione  na 6.10 od godziny 15.30- 20.00 – sala -05B

 

AiR I rok grupa 1

Zajęcia z Technologii informacyjnej z 9.10.2020 od 12.00-15.15 są przeniesione na 6. 10. od 12.00-15.15 – sala 210A

 

Dział Organizacji Nauczania
02.10.2020 Uwaga studenci !!

W piątek 9 października nie odbędą się zajęcia z dr K. Panas

Dział Organizacji Nauczania
01.10.2020 Uwaga studenci II roku Pedagogiki !!

W piątek 2 października nie odbędą się zajęcia z dr J. Cichlą

Dział Organizacji Nauczania
29.09.2020 Uwaga studenci !!

Lektoraty dla roku II, III i IV rozpoczną się od dnia 5 października.

Lektoraty dla roku I rozpoczną się  podobnie jak pozostałe zajęcia – 12 października

Dział Organizacji Nauczania
15.09.2020 Studenci Pedagogiki, realizujący praktykę w V sem. studiów 1. stopnia., III sem. studiów 2. stopnia oraz w takcie studiów podyplomowych

Do regulaminu praktyk zostaną wprowadzone zmiany dotyczące propozycji realizacji praktyk. Będą one obowiązywać na czas trwania pandemii.

W ciągu najbliższego tygodnia regulamin zostanie umieszczony w zakładce IH -praktyki.

dr M. Fudali-Pyszka

dr A. Ostrowska

 

Dział Organizacji Nauczania
10.09.2020 Uwaga studenci Instytutu Humanistycznego !!

Dyrektor Instytutu dr Izabela Rutkowska konsultacje w miesiącu wrześniu wyznaczyła na czwartki godz. 10:00-12:00

Dział Organizacji Nauczania
09.09.2020 Uwaga studenci Nowych Mediów !!

Przypominamy, że 2 a obecnie trzeci rok studiów przedkłada wszystkie dokumenty z praktyk do 18 września w sali 201 B, godz. 12:00-12:45 

Opiekun praktyk mgr E. Pastor
07.09.2020 Uwaga studenci !!

Dyplomy ukończenia studiów wyższych odbierać można od dnia 7 września w godz. 9:30-14:00.

Prosimy pamiętać o przyniesieniu wypełnionej karty obiegowej

Dział Organizacji Nauczania
31.08.2020 Informacja od dr S. Lisewskiej !!

Zaliczenie różnic programowych z Kultury Języka odbędzie się 11 września, godz. 12:00, aula 109a

Dział Organizacji Nauczania
28.08.2020 Uwaga studenci  kierunku Pedagogika !!

Studenci studiów niestacjonarnych III roku lic. oraz II roku mgr, którzy będą teraz realizować praktykę, pobierają dziennik praktyk ze strony IH. Praktykę należy  zakończyć najpóźniej w styczniu 2021r. W celu podpisania dokumentów proszę o kontakt.

dr Alicja Ostrowska

 

Dział Organizacji Nauczania
07.08.2020  Uwaga studenci I roku !!

Zaliczenie z wykładu “Statystyka opisowa I” u dr hab. I. Kuropki odbędzie się 14 września w formie zdalnej

Dział Organizacji Nauczania
07.08.2020 Uwaga studenci – terminy składania praz we wrześniu !!

Osoby, które złożyły podanie o przeniesieniu złożenia prac na miesiąc wrzesień składają prace dyplomowe w dniach 8-10 września w Dziale Organizacji Nauczania, pokój 221.

Warunkiem złożenia pracy jest zatwierdzenie jej przez promotora w Jednolitym Systemie Antyplagiatowym.

Terminy obron zostaną podane w późniejszym okresie (odbędą się nie wcześniej niż po 15 września)

Dział Organizacji Nauczania
07.08.2020 Uwaga studenci !!

Dr D. Olszewska dostępna będzie dla studentów 1 września w godz. 11:00-12:00

Dział Organizacji Nauczania
03.082020 Uwaga absolwenci !!

Dyplomy ukończenia studiów wyższych odbierać można w następujących terminach:

środa 5 sierpnia – godz. 8:00-15:00

czwartek 6 sierpnia – godz. 8:00-15:00

piątek 7 sierpnia, godz. 8:00-14:00

Przypominamy, że przy odbiorze dyplomu należy mieć całkowicie wypełnioną kartę obiegową.

Dyplomy odbierają Państwo w Dziale Organizacji Nauczania, biuro nr 221

Dział Organizacji Nauczania
03.07.2020 Uwaga absolwenci !!

“Fotograf w rynku” ul. Rynek 13 w Głogowie zaprasza absolwentów w celu zrobienia zdjęć dyplomowych w promocyjnej cenie 30 zł za 8 sztuk

Dział Organizacji Nauczania
02.07.2020 Uwaga studenci !!

Przypominam studentom, którzy jeszcze nie rozliczyli się z praktyk o konieczności odbycia praktyk zawodowych na wakacjach  i  w V semestrze. W razie pytań proszę pisać lub dzwonić: ep25@vp.pl tel. 692826682 Ewa Pastor

 

mgr Ewa Pastor
15.06.2020 Uwaga studenci IP !!

Przypominam studentom, którzy jeszcze nie rozliczyli się z praktyk o konieczności odbycia praktyk zawodowych na IV i VI semestrze. Termin zakończenia praktyk – koniec września. W razie pytań proszę pisać lub dzwonić: zosia099@wp.pl, tel. 608 015 295. Z.Rogalska

 

mgr Zofia Rogalska/ Opiekun praktyk
26.05.2020 Uwaga studenci !!

Terminy egzaminów i zaliczeń dla każdego z Instytutów aktualizowany jest na bieżąco w zakładce “Dla studenta” na stronie każdego z Instytutów

Dział Organizacji Nauczania
25.05.2020 Uwaga studenci !!

Informujemy, że z dniem 25 maja zostały wprowadzone Zarządzenia Rektora dotyczące:

  1. Częściowego przywrócenia działalności Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie, w okresie zagrożenia zakażeniem COVID-19
    – Zarządzenie Rektora nr 30/2020
  2. Egzaminów i zaliczeń w sesji letniej w okresie zagrożenia zakażeniem COVID-19
    – Zarządzenie Rektora nr 31/2020
  3. Organizacji egzaminów dyplomowych oraz zasad składania prac dyplomowych w okresie zagrożenia zakażeniem COVID-19
    – Zarządzenie Rektora nr 32/2020
Dział Organizacji Nauczania
08.05.2020 WZNOWIENIE DZIAŁALNOŚCI BIBLIOTEKI UCZELNIANEJ W CZASIE PANDEMII COVID-19

Rozumiejąc potrzebę dostępu do książek, jednocześnie dbając o bezpieczeństwo, wprowadzone zostają ograniczenia oraz zasady dostępu do zasobów biblioteki, które będą obowiązywały do odwołania.

BIBLIOTEKA BĘDZIE CZYNNA OD 11 MAJA 2020 r. W GODZ. 8.15 – 13.45

STREFA KONTAKTÓW CZYTELNIKA Z BIBLIOTEKARZEM ZNAJDOWAĆ SIĘ BĘDZIE PRZY  WEJŚCIU DO BIBLIOTEKI OD STRONY DZIEDZIŃCA, PRZEZ TARAS.

Regulamin wypożyczeń i zwrotów książek dostępny TUTAJ.

Biblioteka PWSZ w Głogowie
08.01.2018 Uwaga studenci!!!
Informujemy, że od sesji zimowej roku akademickiego 2017/2018 r. wprowadzamy elektroniczny system obsługi studentów. W związku z powyższym rezygnujemy z okresowych kart osiągnięć studenta.
Prosimy o zalogowanie się na stronie: https://omnis.pwsz.glogow.pl/auth/login
zgodnie z instrukcją: “jak się zalogować?”
Login: nr indeksu
Hasło: nr PESEL
Na platformę eDziekanat można również przejść klikając w ikonę na stronie głównej Uczelni
Dział Organizacji Nauczania

 

ORGANIZACJA ROKU AKADEMICKIEGO 2020/2021

16 października 2020 r. –uroczysta inauguracja roku akademickiego;

Semestr zimowy:      01.10.2020 14.02.2021

zajęcia DYDAKTYCZNE: 1 PAŹDZIERNIKA 2020 – 24 stycznia 2021 *

przerwa świąteczno–noworoczna: 23 grudnia 2020 – 3 stycznia 2021

sesja egzaminacyjna: 25 stycznia 2021 – 7 lutego 2021

sesja poprawkowa: 8 lutego 2021 – 14 lutego 2021

*Zajęcia na studiach stacjonarnych dla I roku rozpoczynają się od dnia 12 października

Semestr letni:   15.02.2021 – 30.09.2021

zajęcia DYDAKTYCZNE: 15 LUTEGO 2021 – 13 czerwca 2021

przerwa ŚWIĄTECZNA: 1 KWIETNIA 2021 – 7 KWIETNIA 2021

sesja egzaminacyjna: 14 czerwca 2021 –23 czerwca 2021

sesja poprawkowa: 1 WRZEŚNIA 2021 – 12 WRZEŚNIA 2021

 

Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych:

1 LISTOPADA 2020, 11 LISTOPADA 2020, 6 STYCZNIA 2021, 3 MAJA 2021, 4 CZERWCA 2021

ZWYCZAJNE POSIEDZENIA SENATU W ROKU AKADEMICKIM 2020/2021

25 wrzesień 2020

20 listopad 2020

19 luty 2021

23 kwiecień 2021

18 czerwiec 2021

24 wrzesień 2021

Zajęcia na studiach stacjonarnych mogą być realizowane od poniedziałku do soboty

Semestr zimowy – rok akademicki  2020/2021*

 

TYDZIEŃ PARZYSTY TYDZIEŃ NIEPARZYSTY
1 października – 4 października 5 października – 11 października
12 października – 18 października 19 października – 25 października
26 października – 1 listopada 2 listopada – 8 listopada
9 listopada – 15 listopada 16 listopada – 22 listopada
23 listopada – 29 listopada 30 listopada – 6 grudnia
7 grudnia – 13 grudnia 14 grudnia– 20 grudnia
21 grudnia – 27 grudnia 28 grudnia– 3 stycznia
4 stycznia – 10 stycznia
11 stycznia – 17 stycznia 18 stycznia – 24 stycznia

 

Zjazdy: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny,

Kierunki: finanse i rachunkowość, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika,

 

Zjazdy po TNP

 

I. 9-11 października
II. 16-18 października / po TP/
III. 23-25  października
IV. 6-8 listopada
V. 20-22 listopada
VI. 4-6 grudnia
VII. 18-20 grudnia
VIII. 8-10 stycznia
IX. 22-24 stycznia

 

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowy/e termin/y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3 § 11 Zarządzenia nr 34 /2019  Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 1 października 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad obliczania godzin dydaktycznych (pensum dydaktycznego) oraz określenia obowiązków nauczycieli akademickich.

 

Semestr letni – rok akademicki  2020/2021*

 

TYDZIEŃ PARZYSTY TYDZIEŃ NIEPARZYSTY
15 lutego – 21 lutego
22 lutego – 28 lutego 1 marca – 7 marca
8 marca  – 14 marca 15 marca -21 marca
22 marca – 28 marca 29 marca – 4 kwietnia
5 kwietnia – 11 kwietnia 12 kwietnia – 18 kwietnia
19 kwietnia –25 kwietnia  26 kwietnia – 2 maja
3 maja – 9 maja 10 maja – 16 maja
17 maja  – 23 maja 24 maja – 30 maja
31 maja – 6 czerwca 7 czerwca – 13 czerwca

 

Zjazdy: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny

Kierunki: finanse i rachunkowość, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika:

 

 

Zjazdy po TP

 

I. 12-14 lutego
II. 26 – 28 lutego
III. 12 -14 marca
IV. 26-28 marca
V. 9 – 11 kwietnia
VI. 23-25 kwietnia
VII. 7 – 9 maja
VIII. 21-22 maja /pt-sob/
IX. 28-30 maja /po TNP/
X. 11-13 czerwca

 

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowy/e termin/y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3 § 11 Zarządzenia nr 34 /2019  Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 1 października 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad obliczania godzin dydaktycznych (pensum dydaktycznego) oraz określenia obowiązków nauczycieli akademickich.

 

 

ORGANIZACJA ROKU AKADEMICKIEGO 2019/2020

18 PAŹDZIERNIKA 2019 – UROCZYSTA INAUGURACJA ROKU AKADEMICKIEGO

Semestr zimowy:      01.10.2019 16.02.2020

zajęcia dydaktyczne: 1 października 2019 – 26 stycznia 2020

przerwa świąteczno–noworoczna: 23 grudnia 2019 – 1 stycznia 2020

sesja egzaminacyjna: 27 stycznia 2020 – 9 lutego 2020

sesja poprawkowa: 10 lutego 2020 – 16 lutego 2020

Semestr letni:   17.02.2020 – 30.09.2020

zajęcia dydaktyczne: 17 lutego 2020 – 14 czerwca 2020

przerwa świąteczna: 9 kwietnia 2020 – 15 kwietnia 2020

sesja egzaminacyjna: 15 czerwca 2020 – 24 czerwca 2020

sesja poprawkowa: 1 września 2020 – 14 września 2020

Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych:

1 listopada, 11 listopada, 6 stycznia, 12 czerwca

ZWYCZAJNE POSIEDZENIA SENATU W ROKU AKADEMICKIM 2019/2020

20 wrzesień 2019

15 listopad 2019

14 luty 2020

24 kwiecień 2020

19 czerwiec 2020

25 wrzesień 2020

Zajęcia na studiach stacjonarnych mogą być realizowane od poniedziałku do soboty

Semestr zimowy – rok akademicki  2019/2020

 

TYDZIEŃ PARZYSTY TYDZIEŃ NIEPARZYSTY
1 października – 6 października 2019 7 października – 13 października 2019
14 października – 20 października 2019 21 października – 27 października 2019
28 października – 3 listopada 2019 4 listopada – 10 listopada 2019
11 listopada – 17 listopada 2019 18 listopada – 24 listopada 2019
25 listopada – 1 grudnia 2019 2 grudnia  – 8 grudnia 2019
9 grudnia – 15 grudnia 2019 16 grudnia– 22 grudnia 2019
23 grudnia – 29 grudnia 2019 30 grudnia– 5 stycznia 2020
6 stycznia – 12 stycznia 2020 13 stycznia – 19 stycznia 2020
20 stycznia – 26 stycznia 2019

 

 

Zjazdy*: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny,

Kierunki: finanse i rachunkowość, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika,

 

Zjazdy po TP

 

  1. 4-6 października
  2. 18-20 października
  3. 25-27 października /po TNP/ – odwołany
  4. 15-17 listopada
  5. 29 listopada – 1 grudnia
  6. 13-15 grudnia
  7. 20-22 grudnia /poTNP/
  8. 10-12 stycznia
  9. 17-19 stycznia /po TNP/
  10. 24 -26 stycznia

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowy/e termin/y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3§13Uchwały nr 144/XXVII/16 Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich i zasad jego rozliczania)

 

 

Semestr letni – rok akademicki  2019/2020

 

TYDZIEŃ PARZYSTY TYDZIEŃ NIEPARZYSTY
17 lutego – 23 lutego 2020 24 lutego – 1 marca 2020
2 marca – 8 marca 2020 9 marca  – 15 marca 2020
16 marca – 22 marca 2020 23 marca – 29 marca 2020
30 marca – 5 kwietnia 2020 6 kwietnia – 12 kwietnia 2020
13 kwietnia –19 kwietnia 2020  20 kwietnia – 26 kwietnia 2020
27 kwietnia – 3 maja 2020 4 maja – 10 maja 2020
11 maja  – 17 maja 2020 18 maja – 24 maja 2020
25 maja– 31 maja 2020 1 czerwca – 7 czerwca 2020
8 czerwca – 14 czerwca 2020

 

 

Zjazdy*: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny

Kierunki: finanse i rachunkowość, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika:

 

Zjazdy po TNP

 

  1. 14– 16 lutego
  2. 28 lutego – 1 marca
  3. 13–15 marca
  4. 27-29 marca
  5. 3-5 kwietnia /po TP/
  6. 24-26 kwietnia
  7. 8-10 maja
  8. 22-24 maja
  9. 29-31 maja /po TP/
  10. 5-7 czerwca

 

*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowy/e termin/y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3§13Uchwały nr 144/XXVII/16 Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich i zasad jego rozliczania)